Wajib kahwin bila...dan bila TELUR dah x ori

In the name of Allah.most gracious.most merciful...

Tak tahu mana silapnye.penat dah practice buat muka BABY FACE tapi tetap berlaku jugak...normal lah kalau ke kenduri kawen sedare mare mesti ada salam2,cium2 pipi,laga2 dada.oh!

Aku pemalu ok.jadi jgn la cium tgn aku bila bersalam.huhu...aku segan.kot2 tgn bau sambal belacan ke,segan la bila kau cium tgn aku.sampai aku kene tarik2 tgn aku.bhahaha...sorii.sbb aku expect umur kamu sebaya aku.kalau muda sedikit pon mungkin setakat 1 or 2 tahun.so APA ADA HAL...^_^

PENGANTIN POMPUAN PON CIUM TGN AKU??wtf!hahaha...wajip kawin.wajip!

Atok aku pulak dah pandai jadi penilik.siap promote aku BELUM ADA CALON.err..mane aku nk letak BF aku.silap2 lepas ni NO PERGI KE KENDURI2 KAWEN LG.heheh...(ade ke boipren?bhahah.tet!)

atok oh atok...ingat senang ke nk carik laki?zaman sekarang mcm2 kes ada.TELUR PON ADA TIRUAN.ADA YG TAK BERKUALITI.ADA YG TAK BERGUNA LANGSUNG.TAK BERFUNGSI!huhuhu..telur haiwan je tu.telur bukan haiwan tak keluar lagi.hihihi...

Siapa mkn telur tiruan tu,boleh hilang ingatan ok.mcm mana nk tau original atau tak,saiznye besar sikit (telur kecik pon baik ape...SIMPLE.XBYK HAL.huhu) warna cerah sedikit tapi xlicin (telur warna GELAP tak bermakna tak BAIK.HUHU) dan bila digoreng,byk angin.kalau original die kedap sikit...nk tgok gmbar?sila google.mekaseh...

setiap kali ke kenduri kawen,batin terseksa...huhu.sadisnya bunyi.bulan depan ada lagi.aku rasa PENGSAN kot nanti.urgh!apa pon xbley...-_-'

tetibe cerita kawen dan telur...sebab kenduri kawen ada banyak Telur...WASSALAM.

Comments

Popular Posts