Khas utk mu...cinta ku

Assalamualaikum...

Kpd cintaku...
Aku rindu kau setengah mati.aku ingin kau tahu aku selalu fikirkan kau.setiap masa dan hembusan nafasku hanya utk kau.tiada yg mampu menggantikan kau di hati ini.kiranya kau menjadi milikku,selamanya kau adalah milikku....cintaku.

Tapi...

Realitinya aku bukan lg milik kau.begitu juga hati kau.bukan milikku.walaupun nama kau sudah terpatri di hati aku dan selamanya ia di situ.aku tidak mampu mengukirnya kembali.dan ia akan menjadi kenangan dan sentiasa akan berbekas di hati aku.

Sebenarnya aku masih lagi menyayangi kau.dan sentiasa merindui kau.dan tak mungkin aku akan melupakan kau walau sesaat.sehingga nafasku yg terakhir...kerana aku...sangat menghargai perhubungan dan rasa cinta yg pernah suatu masa berputik dan berkembang...tapi ia layu kerana masa...sesungguhnya fahamlah aku.musuh cinta adalah masa...

Dan harus kau tahu...

Betapa sakitnya perasaan merindu tanpa hadirnya kau disisi. Berharap tanpa adanya sisa baki cinta itu. Seksanya jiwa menghadapi kenyataan itu. Seksanya aku berlari jauh meninggalkan kau ketika cinta ini sangat kuat. Tahukah kau...aku akan terus berlari meninggalkan kau jauh...dgn semangat seorang wanita yg telah kecewa...sekuat mana jiwa wanita yg kecewa?kau patut tahu...

Aku akan jalani hidup aku yg masih jauh kiranya tuhan mengizinkan,akan aku warnai hidup ini tanpa hadirnya kau...kau cintaku...sedarlah hakikat hidup.aku akan cuba sentiasa tersenyum tanpa kau.

Tidak aku berharap terlalu banyak...cuma aku mahu kau tahu...kau masih cintaku tetapi takdir menghalang.kau masih kurindu tetapi hati aku bukan milikmu.kau masih dibenakku tapi luka itu sangat dalam...

Wassalam

Comments

Popular Posts