Kawan oh kawan :)

Assalamualaikum.

Hari isnin hari malas.kena kerja.kena bangun awal.malasnyer!

Sampai opis aku terima call.lebih kurang jam 11.kawan baek aku cll.belum ckp ape2 die dah gelak.aku pelik.aku tanye die.

'kenapa ni?'
'kau la ni yun...haha'.
'aku pulak?'.
'tadi ade org cll aku pkai number opis.mati2 aku ingat kau'.
'then?',
'aku ingat kau maen2kn aku.BANGbangBOOM!.siot la.aku MALU!!',

BHAHAHAHA....padan muke.laen kali bagi salam.hehe..

'die ketawakan aku yun.kebetulan nama dia pon nurul jugak'.
'die cll sbb?'
'nk interview aku esok',

BHAHAHAHA!!

sorry kawan.hehe...xterpikir pon BANG BANG BOOM aku ade sambungan.neway good luck for tomorrow okay.jgn sebut nama ak u pulak.

Kesian si NURUL tu kne maki dgn kau.tu petanda kot.kau dpt kerja kt situ.aminn...doa sbg seorang kwn utk kwn...

Then pagi td ade sms masuk.jam 3.jadah ape pagi2 sms aku tanye khabar.buat tabiat.

Lincah2 aku tanye memba track number tu.hambik kau dgn ic skali aku dpt.ermm..tibe2 terfikir mau menyetan.kalau dah berbini,beranak pinak tu sila sedar diri okeh.BILA KUCING TIDAK BERGIGI,TIKUS BOLEH MELOMPAT TINGGI.gigih betul kau ni.

Jgn ada org lain yg terasa.kepada F bukan nama sebenar,tikus tu bukan kamu okeh.elak masuk sms dari kamu aje...bukan bole percaya.oh!

p/s:dlm hati ini ada 3 ruang.1 utk Allah,1 utk family,1 utk kawan...tanpa kepercayaan salah 1 daripadanya,hidup tidak bermakna...kalau xnk termasuk dlm 3 ruang ini,sila jadi BF saya.

Comments

Popular Posts