Monolog sahaja

Assalamualaikum...

Sedapnye korek telinge...uuh!
Ish nyamuk ni tak habes2 daripada smalam nk gigit aku.annoying betul.mama kt sebelah ni xnk plak kau gigit.aku aje...balik2 aku.aku!aku!aku!sedap sgt ke darah aku ni??geramnyer!

Mcm mane la next week ni...nak kene bgtau die ke yg pasal smlm tu?ish...xpayah la kot...nanti kecik ati pulak...dah baik2 plan sekali cancel kan dah spoil mud aku pulak nanti...aku rase baik aku diam jela...

Ish nyamuk ni dtg lg?gatalnye...aduh...

Aku rasa next week buat2 selambe aje kot depan dia.buat2 xnampak...aku rasa dia xkn buat aku susah hati...die akan jaga hati aku kot.MAYBE.

Tapi xmustahil dia akan buat2 xtau je dgn aku...sebab hipokrit.aku kenal dia mcm mana...eh mmg la dia akan buat2 xtau je ngan aku...adoiii...there's nothing between us! Gile ke hape nakkan perhatian drpd dia? Mustahil2....aku kene rilek. Aku kene sabar...

Betul jugak ckp Yana...
Aku ade mengharap lg kat dia ke?kan aku da janji...aku akan tutup hati aku buat dia selama2nya...aku dah buat yana risau...ermm...aku xkn bukak hati aku...harap2 yana percaya.

Bedah pulak marah aku.apesal ntah minah tu nk marah aku...huhu...aku rasa die xnk aku terjebak lg dgn hidup mcm dulu kot...aku bukan xbole berlaku kejam...cuma aku tak sampai hati je...ape perasaan aku sebenarnya ntah.aku blurr...ni kalau bedah dgr mesti dia marah lagi ni...

Dia nk berdamai ke?dia masih ingat aku rupenya...ingatkn dah lupe...aku xpercaya sungguh...tapi nasib baik la aku wat2 rilek aje...agak2 jantung dia berombak mcm aku tak? Suara die bergetar mcm aku x? Aku cover2 je suare tu...wowowowooooo...! Aku seriau ah...

Apesal next week aku rasa mcm serba salah nak ge ni?nak ge ke x??alahai...ya Allah kau berikanlah kekuatan utk aku mulakan langkah dihadapannya nanti...jauhkanlah perasaan tak tenteram dan kecewa...jauhkanlah fikiran negatif dari fikirannya...ape pon terjadi,aku tidak berniat menyakiti hatinya nanti...kau maha adil ya Allah....

Aku rasa BERBALAS....

Wassalam

Comments

Popular Posts