Lincah la konon...serve u rite!

Assalamualaikum...

Hari ni je 2 post aku balun.LANTAK la.aku punye suke la ok.

Sambungan post ptg td yg pasal blackout n lipas tu. Bile karen sudah ada,aku licah2 siapkan kerja.baik punye setel.aku kemas2 file,susun2 atas meja.letak kat belah kanan...ish mcm xcun pulak.penuh.serabut.aku tukar belah kiri.ha baru ok sikit.

Aku cek2 email.kalau2 ade email baru.TAKDE.aku jeling jam...pukul 6.15...dah cara kalau aku balik sekarang nih.so aku kemas2 beg,aku letak atas kerusi.

Tiba2::.
Kau da nak balik qiera?cptnye?nk dating eh?

Aku: aaa.... Eh xla.

Lambatnye jawap.kau pikir dulu nk jawap ke x eh?

Aku: xla.aku pikir dulu nk tipu or x.heheh

ceh!

Aku capai beg,aku start enjin,aku pecut...dr tmn perling ke skudai...erm.jauh lebih kurg 10km.dan fakta:jem setiap ptg.aku gigih setiap hari drive.SERONOK GILA!

sampai rumah,aku berkira2 nk mandi,lepak2 sebelum keluar mkn dgn dia.tekak teringin mkn mihun sup tulang.aku masuk,aku pulas tombol pintu bilik.BERKUNCI.aku bukak beg,aku cari kunci bilik dlm purse.

Mana purse aku nih?
Takkan tertinggal?

Aku carik2 dlm zip..takde.
Luar zip...tiada.
Aku capai fon.call nor.tak berjawap.call nab.berjawap.

Kau ade nmpak beg duit aku atas meja x?

Nab: takde.kau tertinggal atas kerusi.tulah.menyanya lagik.lincah je nk balik dating.hahah.(die ketawa kan aku)

grr...takkan nk patah balik kot?
Aku cll si dia.

'u katne?'
'kg.pasir(somewhere at JB).apesal?'
'beg duit i tertinggal kt opis...u tolg amikkn bole?'
'ok'

aku tggu kt luar bilik tu dlm 15 minit.xboleh!aku kene patah balik ni...

Aku cll si dia.

'takpe.i amik sendiri.jumpe kt restoran anggun.trus mkn je'

'ok'

aku start enjin.kete buat hal.ekzos bunyi2.JADAH...bising giler.dah la tgah angen nih.lock kete pulak rosak...aku memBebel sorg2 dlm kete.aku sound JJG.geram.kereta buatan PROTON.mmg slalu ade masalah dgn tingkap,lock,radio bagai.benda remeh temeh...der!

Aku drive dgn perasaan xredha dgn diri sendiri sbb CUAI ok.then sampai opis aku carik atas kerusi.XDE.bukak laci.ADE.naseb baek.

Aku terus ke restoran anggun jumpe dia.sampai aje,aku order ikut keinginan nafsu aku tadi siang.MIHUN SUP TULANG.aku bukak purse.bukan carik duit tp carik kunci bilik.

Apesal takde siot?mane kunci bilik gua ni?(dlm hati) nanti dia dengar xmanis la kan.kene cover cun...-_-

aku bukak beg pulak.

Rupenye...kunci ade dlm beg.mase aku menjajau carik purse,aku xnampak kunci bilik dlm beg tu.mati2 ingat kunci dlm purse.OK.itu xpe...

Mknn pon smpai.aku mkn..nyum3!
Tetibe...telepon berbunyi.lagu GRENADE versi remix.

Makcik aku! Die la orgnyer yg kunci pintu bilik aku...grr

'kau kat mane?'
'anggun.makan.nape?cu boleh masuk bilik tak?bilik kunci tu.kunci ade pade kite' LUPA DUPLICATE.

'Apesal kau xmasuk rumah tadi?'
'erk?'
'cu dgr kau try bukak pintu bilik.cu tgah tido...cu bukak kunci tp kau xmasuk pon'

sebab time tu aku da start kete nak patah balik opis.yeay!

Lincah la konon kan...

Penat gila ! Ok bye !

Comments

Popular Posts