penat cover mulut xnk senyum...tapi degil nk senyum jugak :))

assalamualaikum...
 
hari ni hari pertama aku kerja dlm minggu terakhir utk bulan 4 ni. haih la kejapnye dah habis bulan 4 ni...bulan depan dah masuk bulan Mei. dah dekat bulan genap utk setahun dah. kadang2 ada peristiwa yg kita takkan lupakan sampai akhir hayat.well, sangat hebat orang yg mengukir kesan mendalam pada kehidupan kita tu kan?agak2 aku pernah ke menjadi insan yg pernah meninggalkan kesan kepada org lain?hehe....kalau ada,aku harap biarlah yg baik2 aje.dapat pahala...dah la dosa aku menimbun2.nak buat pahala liat gila.der...
 
tak kesah la.janji hidup sudah diteruskan.best atau tak,bukan org lain yg tentukan.tapi diri kita sendiri.
 
sebenarnye aku cuba gagal post entry guna email kat opis.disebabkan semua pon kne block,aku kene la cari alternatif lain utk mengembangkan bakat aku ni.hehe..iaitu bakat 'break the rules'...aku ade attach gambar tapi ntah gaya mane die keluor nti...
 
hari ni xtau kenapa aku asyik nk tersenyum aje :)
 
err...kalau berjaya entry ni,akan aku ajar mcm mana nk 'break the rules' kt opis tu ya.kau hingat kau bagus sgt ? heheh....
 
babai...
wassalam
 
 

Comments

Popular Posts