past is past la.tapi yg akan dtg ni mcm mane?

assalamualaikum...
 
hai selamat pagi. semalam aku ade bising2 di facebook pasal ekzos kan? nampak x gambar tu? hari ni hari last untuk gaji bulan lepas.dlm purse aku ade rm10 pagi tadi mase keluar rumah utk ke opis. mula2 aku tak perasan pon ade kebocoran kat situ. my dad (pergh mydad tu...hahah.bapak aku la.ayat kene manis sket)...my dad yg bgtau ade kebocoran. sebab tu bila bawak,konsentrasi aku terganggu dengan bunyi ekzos yg mcm nk tertanggal tu. bayangkan kalau tengah drive then ekzos tu tercabut? jatuh maruah aku sebagai awek kereta yg kebiasaannye akan buat muke berlagak die sebab perasan ade org tengok die memandu. tambahan pulak ade tampal P. bhahaha...tak nak mengalah siot.
 
then pagi2 keluar rumah jam 7.40. sampai satu simpang menuju ke Perling,ade polis traffic. aku seperti biasa pagi2 takkan nak tarik seat belt pulak.kalau drive malam or petang balik kerja tu baru aku tarik sebab banyak road block. entah mimpi ape polis tu pagi tadi,die boleh terpacak betul2 tepi jalan tu.nak tak nak aku kene tarik seat belt sebelum die nampak muka aku cuak sambil tangan raba2 pinggang sebab kepala seat belt tu terbelit2 dan tak sampai. ya mmg betul pon jangkaan aku. ia stuck! baby...
 
tapi masalahnye bukan aku yg drive pagi tadi. yg aku nk cuak apesal ntah. dah free2 kene gelak dengan makcik aku. ah die berjaya masukkan kepala seat belt tu boleh la die gelak.kalau die jadik aku mesti tgn satu je pegang stering.satu lg buat2 pegang pinggang. jap2 aku bayang. ha ha ha.
 
dan masalah aku sekarang ni pulak...
malam tadi sebelum makan malam,aku buntu memikirkan keadaan jerawat yg makin menjadi2.aku teringat makcik aku ade ckp pasal keberkesanan bedak sejuk bila dicampurkan dgn air asam jawa,jerawat tu akan jadi kecut.aku mati2 tak percaya dia then membuatkan dia hangin dgn aku sebab degil xnk dengar kata. dikatanya aku ni anak buah derhaka la ape la...aku pedulik hape kan.aku percaya dgn air sembahyang boleh menghilangkan jerawat. tapi aku akur sebab mungkin kalau air sembahyang tu tak putus baru berkesan..malangnye...haih
 -_-'
 
then mlm tadi die kuar tgok wayang dgn si fiance' makanya aku bukak beg die then curik2 pakai.sebab aku tahu kalau aku pakai time die ade,die ketawakan aku...
 
berkesan ke ha?
 
pagi tadi aku tgok jerawat aku mcm dah kurang satu je.he he he...malam ni aku cuba jaya lagi la. kene la berusaha keras sikit. muehehe...
 
lagi satu masalah aku....
 
kalau sesiapa ade bf, then nak msj bf kau, sila topup byk2 eh...takde la kau sibuk2 nk pinjam enpon aku. aku bukan kedekut...tapi in future kompem ade masalah. bila kau sms die guna enpon aku, kompem2 number aku ade dlm fon bf kau...then die save number aku tu sbb terpikat dgn kecantikan susunan number tu(suke hati aku la nk puji number fon sendiri kan). then beberapa hari lepas tu,bila kau gaduh bagai nak rak dgn die, bf kau sms aku. waddakafrul? annoying okeh...aku bukan agen pencari jodoh dan pendamai PBBfGf...maaf.
then bila kau dah ade bf baru,kau tinggalkan die,dia sms aku tanye pasal kau siap luahkan perasaan bagai....der -_-' aku rasa sangat err. wargh! sorry aku xreply sms kau. rasa bersalah pulak bila buat mcm tu kan. haih...
 
masalah aku skrg ni jugak...
 
aku sangat malas nak ber sms. sebab sakit jari. cukup lah aku guna fon utk maen fb kat opis.he he he...so kpd yg sms xberbalas tu,sorry ye.aku sms bf aku pon 1 sms 1 hari...semangat 1 malaysia.
 
wassalam....

Comments

  1. macam gampang entri nih but i loike...
    dasar pompuan~
    hahahahaha~

    ReplyDelete
  2. Hahaha...pang pang pang ! Kene lempang

    ReplyDelete

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts