Saya masih berhutang dgn awak.nnti saya bayar OK?

Assalamualaikum...

Hari ni last aku mandi adalah pagi tadi jam 8.itu pun sebab sengaja bangun lambat sbb hari sabtu.opis bukak mcm bese jam 9.mujur aku bukan MINAH JIMBA yg mekap sejam.gua setengah jam pon dah MANIS.

Jadinya aku ke opis tanpa sarapan.paper pon xbeli sbb da lambat.kedai jual paper sebelah kedai AKAK CHANTEK.sah2 aku kene beli at least AIR LIMAU SUAM kalau singgah kedai paper tu.jadinya aku aku terus parking dpn opis tanpa toleh2 ke kedai AKAK CHANTEK sebab kalau die nampak,die buat muka kesian.AKU TAK SANGGUP ok!

Kerja xbyk.cuma close file aje.billing2 customer,mintak hutang.salah billing,aku kene cop muke JOKER sebab akaun number 999999.baru sekali aku buat,dah kne panggil JOKER FACE oleh abg2 itu.huh...kene marah lagi.kene bebel.kene bising.kene perli.BEST SGT WEYH!

balik kerja aku ke UDA.belakang plaza Angsana yg selalu odisen SINARAN PASPORT KEGEMILANGAN dulu...makan NASI AYAM half chicken!dan ia HABIS.LICIN.huhu...waiter yg hantar air,terkejut 2 kali.sekali time anta air,die ckp BYKNYE AYAM??kali kedua die ckp DAH HABES?BOLEH HABES?^_^

entah ape aku buat,tibe2 aje dah malam.dan skrg jam 12.05 am aku di bazaar karat JB.huhu..belum mandi,baru siap makan,lepak di parking kereta sbb kekenyangan,yg lain meround2.aku TUNGGU sambil ber FB dan ber BLOG.seronok weyh!

Mmg trend di sini alarm kereta sume BOLE SPEAKING eh?nampaknye aku aje yg takde alarm.LAMPU KELIP2 je ade...haih PENATNYE satu hari ni.

Sebut pasal hutang,blog aku dpt AWARD dari yuszieka a.k.a IEKA ANAK EMAK.mahap syg.hari ni sgt BZ.xsempat mau update.pakai telepon xbole upload PIC.semua pon layan diri.SILA GOOGLE utk gambar ye.

Entry lepas ini aku update pasal AWARD kamu.terima kasih tak terhingga sebab sudi tag blog aku,jadi silent reader,stalker,pengkritik dlm hati,penambah bilangan pageviews,mengupload gambar aku besar2 di blog kamu dan buat link skali...TERHARU aku:)

dan aku masih menanti yg lain pulang dari meronda.PENANTIAN SUATU PENYIKSAAN OK

jam 12.13 am 17 apr 2011.

P/s: esok balik kluang kejap

Comments

Popular Posts