Marah eh ?

Assalamualaikum...

Haih bosannyer!
Tiap2 pagi kne bangun keje,hantar makcu ge keje,ge breakfast,beli paper tiap2 hari sampai ckup bulan aje,meja aku di opis mcm org jual surat khabar lama....BOSAN

asyik mkn roti,roti,roti uh!

Sorang pulak tu.teman pon xde -_- mengarut! Gedok!

Err...
Okay ni baru gua marah.kalau gua derita cmne ehk?err..

AKU MENDERITA ! TOLONGLAH !

haa...itu menderita.
Tapi kalau kt social network mcm fb or twitter aku update status CINTA ADALAH DERITA err..xbermaksud aku yg alaminya.haih susahnyerr nk explain!

Ko baca la cerita benar ni!
Baca sampai habes!

Beberapa taun Ramli jumpe seorang janda bernama ramlah yg ada anak dara nama jamilah.ramli kawen dgn ramlah dan jamilah adalah anak tiri ramli.lepas tu bapa kpd ramli
,jamrud kawen dgn anak tiri ramli,jamilah.ini membuatkan jamilah,mak tiri kpd ramli yg sebelum ini anak tirinya.jadi ayah ramli,jamrud adalah anak tiri ramli dan menjadikan ramlah mak mertua kepada bapaknya.selang beberapa bulan kemudian,jamilah anak kpd isteri ramli,ramlah melahirkan anak lelaki,jarul...jadi jarul adalah adik kepada ramli.tetapi jarul adalah anak kepada jemilah,anak kpd isteri ramli,ramlah.sekali gus menjadikan ramli datuk kepada jarul...adiknya.itu xseberapa lagi.selepas itu ramli dan ramlah mendapa anak bernama jayzee.sekarang,jamilah anak tiri ramli dan juga mak mertua ramli menjadi kakak dan juga nenek kpd jayzee(power kau nama dia).jadi ayah ramli,jamrud menjadi abg ipar kpd anak ramli yg mana kakak ipar jayzee adalah isteri kpd ayah ramli.jadi sekarang,ramli adalah abg ipar kpd mak mertuanya,isteri ramli.ramlah adalah makcik kpd anak sendiri,jamilah...anak ramli,jarul adalah sepupu kpd ayah ramli,jamrud dan ramli adalah datuk kpd dirinya sendiri..miahahahahaahha...isk isk..nenong nenong! Pening kepala akuuuu!

JGN CKP AKU NI SI JAMILAH OR RAMLAH EH...cerita aje..hehehe...

Wassalam.

Comments

Popular Posts