player is just a player

assalamualaikum...(sila baca sampai habis)
 

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan
perhatian.

 
1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan

 
"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".

 
Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu

jahat sikit.
 
Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAKKK!!"

 
Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

 
Aminah sambung tido balik.

 
Ustazah tanya lagi soalan.

 
"Sape pencipta alam dan segalanya?"

 
Budak tu cocok lagi ngan jarum kali ini agak kuat cikit.., Aminah pun menjerit "YA ALLAH..!!"

 
Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

 
Aminah sambung tido balik.

 
Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

 
"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suaminya setiap kali sebelum

tidur?"
 
Budak tu cocok lagi.

 
Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata

 
"Awak cocok bontot saya pakai benda tu lagi siap awak..!!!"

 
Ustazah dengar terus pengsan....

hehehe...citer tu cume bahan utk ketawa aje eh...tade kene mengena dgn gambar tu...

gambar tu aku punye MP3 player SAMSUNG.aku dpt free masa annual dinner bulan 11 taun lepas.then sampai sekarang ni aku x reti nk guna.bila cas,ade kuar lampu kaler merah kt tepi tu.bila dah bertukar kaler biru,maknenye da siap cas la kn?then mcm mane nk hidupkan aku pon xtau...huhuhu

sape pandai sila la bgtau.kalau xbole jugak,aku buang aje la...

p/s: esok lepas balik kerja tgh hari terus gerak ke KL.doakan perjalanan lancar ye.amin...

wassalam

Comments

  1. nak hidupkan tekan butan tengah tu lama2 kot? ahahahaa
    baca la instruction dia lao xtao makcikkk.huhuhu

    ReplyDelete
  2. Yana..huhuhu..da tekan lame2 xnk idup jugak..rosak kot

    ReplyDelete

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts