Kisah dulu dan aku sekarang mcm mana

Assalamualaikum...

Hi. Dikala ni cicak berbunyi. Mungkin bersetuju dgn hati yg berkata2. Mata aku terus terusan memandang teddy bear besar itu.aku letak di kaki. Hampir setahun yg lalu dia lah teman waktu tidur aku sblum ini. Dulu tmpatnya di dada. Tapi skrg di kaki. Semakin jauh dari hati...

Mata bukak,mata tutup,bukak dan tutup silih berganti. Tapi semakin aku cuba buangkan semakin tersemat di kepala otak ini. harus bagaimana lagi ?

Teddy bear besar itu punya nama. Tapi jujur...aku dah lupa gila...aku ambil,baru kejap tadi xsampai 5 minit,aku peluk dan cium...kenangan itu dtg. Sebab tu la aku tak hingin nak pandangnye pun.

Seorang makhluk berkata2 pd aku...JGN BENCI DIA.NANTI DTG SYG...aku jawap...AKU CUBA...

Biarkan teddy bear itu terus di kaki aku. Mungkin terlalu kejam tapi itu yg selayaknya. Tempatnya hanya di kaki...

Harus bagaimana lagi nak aku tambah cerita ni...tetibe aje aku buntu...

**********

tadi di opis...(tetibe tukar situasi), akak supervisor aku buat side income dgn menjual jajan di mejanya...pelanggan tetap haruslah opismate2 sume.salah sorg opismate aku,perempuan,berambut kuning keseluruhannya,membeli jajan,dan wang baki pada akak supervisor ada seposen...

Dia: takpelah kak...alah seposen je..keep the change..

Akak: eh mane boleh...takpe...seposen pon duit...(sambil carik2 seposen kt dlm beg berzip)

dan aku dgn secara tiba2 menyampuk.... He he he

aku: entah kau ni...nanti kt padang mahsyar kak izan kena cari kau semata2 nk bayo seposen...kan kak kan?

Akak: betul.tahu xper...

Aku: tapi kan kak, senang sikit kot nak carik die utk pulangkan seposen kt pdg mahsyar tu nanti.

Akak: kenapa?

Aku: sebab rambut die kuning. Kan senang carik...ha ha ha

dan gurauan tu membuatkan semua ketawa kecuali dia sbb die cuma SENGIH sambil ckp 'mcm yal eh kau qira' hehehe...sorry.kau hentam org gila baby kali ni org hentam kau gila baby ^_^

then kebetulan ade maintenance staff yg betulkn air cond,dukung tangga,rambut sama warna...hehe.hye ABANG...

P/s: gurau2 je heee :D. Best ke dai rambut? (mcm mane ejaan pon aku xtau...lagi la nk mencuba.waahaha)

wassalam...

Comments

  1. biarkan kenangan itu...
    follow the flow...
    n "MIND SET~"

    ReplyDelete
  2. Yes i will follow The flow..ok........tapi bile kite follow the flow...kite mungkin akan kecewakan org lain.....

    ReplyDelete
  3. kat kaki pun x layak
    letak bwh katel je

    ReplyDelete
  4. Huhu...not receive heart (xsampai hati)

    ReplyDelete

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts