Pergi haji balik hari

Assalamualaikum w.b.t...

Masuk kali ni da 3 kali aku delete starting utk entry kali ni.harapnye tak bertambah bilangan tu...oh oh..ok teruskan.ok tak delete lagi.

Hari ni tak ada apa yg spesial. Mcm biasa,tiap2 pagi aku set jam 6.30 pagi dan akan bangun 20 minit lepas tu.SNOOZE alarm dan sambung tido.

Tiap2 pagi jugak sejak tahun lepas bulan julai aku rasa cuma sekali dua aje aku skip breakfast.cuma akhir2 ni aku tukar selera.mkn ROTI JOHN pasar perling.sebelum ni aku selalu lepak kedai AKAK CHANTEK.tapi 2 hari lepas ada sorg opismate aku bwk berita...die jumpe BULU dlm nasi lemak.err...YA BULU.bukan rambut ok!tapi bulu...bukan rambut.BUKAN rambut yg atas kepala.tapi BULU.aku nk sebut mcm kejam sgt so korg paham2 sendiri la.so sejak 2 hari lepas,aku mkn roti john aje.

Panjangnye mukaddimah kali ni.huhu..

Lunch tadi aku mkn dgn opismate yg lain.ade la 6 7 org.kedai mkn tu dekat aje.kami jln kaki...3 minit sampai.10 minit da siap nk mkn.lepas 30 minit da siap nk bayar.DEKAT KAN?

Masa nak bayar makanan2 tu,aku da siap menganjing dia dgn syiling sbb tiap kali aku mkn situ,TAK ADA DUIT BALIK.TAK ADE FLOAT MONEY.TAK ADA DUIT BALANCE.kene tunggu 10 minit..aku bangga gile teraburkan syiling ATAS TANGAN.he he he...sebab tu mungkin dia lepas geram.telur dadar SATU POTONG.aku ulang...SATU POTONG harganya SERINGGIT LAPAN PULUH SEN.erk!

INILAH DIA ORG PANGGIL pergi haji balik hari...cekik dara..nak cepat kaya.

Kalau telur harganya mcm tu,mcm mana dgn ikan?ayam?daging?sayur?tetiba rasa mcm nk puasa.bhahaha :D

balik kerja tadi,aku terus bersiap balik ke KLUANG.packing2 brg,mandi dan redah jammed.ngam2 nk terkencing gile.nasib baik ada botol kosong.HAHAH.KAU PIKIR AKU NK KENCING DLM BOTOL?tgah drive mana mungkin!kalau tak drive pon aku sanggup kencing dlm seluar drpd dlm botol.huhuhu...^_^

9.15 masuk tol skudai,tepat2 jam 10.00 masuk simpang kg.rahmat semata2 nak tgok maharaja lawak.ngam2...

Dah seminggu batuk aku mengganggu tidur ORG LAIN.he he he...aku teka aje.aku agak2 la..sbb aku tidur mana sedar aku buat bising.kalau aku terjaga pon,lincah aku pegang phone on FB usya2 then tido balik.tu yg kdg2 status 'terjaga...' ^_^

haih...sudah hari SABTU.minggu ni cuti panjang.SELASA baru naik keje.biasa kalau dah cuti panjang,penyakit malas pon dtg.

*CREDIT UTK FOLLOWER...ade jugak yg sudi buang masa sikit utk gadisemasa. Hi hi hi...tq

wassalam...

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts