Bila harus memilih:EDISI TERHAD

Atan berkata kpd emaknya..''mak!atan nak kawin''.
Mak nya berkata ''kawinlah tan.agak2 salah pilih kau ceraikan aje''...

Assalamualaikum..eh terbalik.patut bagi salam dulu.tak ape cuma pembuka bicara aje.neraca kehidupan...bukan NERAKA ok!

Bila harus memilih? wanita,perempuan,gadis,anak dara,cikaro,aweks jambu,minah rempit,minah kilang,minah ipta,ipts bla bla bla....?

Sebab apa harus memilih?
Pentingkah itu? Berbaloikah? Berhasilkah?

Jejaka,lelaki,mamat,hensem boy,pecah rumah man,balak,pakwe,abang,kekasih,buah hati bagai bla bla bla...

Mcm mak Atan ckp,kalau salah pilih,ceraikan aje...SENANG KAN?huhu..kasihan si Atan.dpt menikmati keseronokkan dunia utk sebentar aje.lepas ni kene PUASA :)

sebab tu penting utk carik yg betul2 sesuai dan berbaloi sbg teman hidup.jgn rasa kecantikan itu boleh jamin kau bahagia sbb kecantikan akan dimamah usia.lainlah lelaki...LIFE BEGIN AT 40.perempuan pulak NO LIFE AFTER MENOPAUSE(salah eja kn?well..da lame xstadi).

Dlm islam ada sebut,pilih wanita dgn 5 ciri...kecantikan,agama,keturunan,harta dan...err.serius aku LUPA lagi satu.MAAF AKU XSEMPURNA.mungkin lepas publish aku ingat balik.atau belum sempat publish aku da ingat balik...hah tunggu jela last words entry ni.

Memang aku pun xsempurna.jadi aku cuba kurangkan utk mencari kesempurnaan tu.kalau ikutkan hati aku ni,nak aje pilih yg baik,kaya,hensem,tak hisap rokok,pemurah dan anak yatim.hahah!sebab aku ada ngeri sikit dgn mak mertua.ngeee :p tapi kalau ada,alhamdulillah la.ada dua MAMA ! boleh mkn byk! Huhu. Teruknye...so jgn pilih saya!
Err..ayat KLISE tak?nampak mcm buat2 ke?TAK KN?bhahaha

err..yg kelima tu aku still x ingat.siapa ingat sila bgtahu la ye.MAAF SAYA XSEMPURNA.AWAK AWAK MAAFKAN SAYA OK?MAAFKAN SAYA AWAK....asmara di tv3.

Mengantok.mahu tido...assalamualaikum.jumpe lagi...

P/s: PILIHAN YG BIJAK BERMULA DARI HATI YG SUCI DAN PEMIKIRAN YG WARAS.selamat beramal!

Comments

Popular Posts