EDISI 18SG: organ2 intim & kasih syg

Assalamualaikum...

Kalau bab2 intim mmg laju aje nk ambil tahu.seronok.

Hari ni aku bangun awal then trus tgok tv cerita apa yg best hari isnin cuti2 ni.cerita sedih pasal organ kasih syg.organ yg dijadikan oleh Allah s.w.t.aku terang la satu2 ye.kalau semua sekali arung kang GELOJOH pulak.

a. Mata
seringkali org sgt mementingkan mata.tanpa mata,gelap,tak best,xbole tgok tv,cerita2 best,freeshow,maksiat apatah lagi.ish!jauhkan ye...tanpa kita sedar fungsi mata dan kasih syg sgt kuat.dgn mata,kita dpt lihat org yg kita syg,dpt tunjuk kita ikhlas dhn renungan mata,menangis utk die,melirik,menjeling,menjuling bagai.cuba kalau kita tak ada mata...xbole melihat kekasih hati.dia senyum ikhlas or x,die mencebik or x,mengejek dan sbgnya.sampa bila asyik meraba aje kan?huhu..xsyok la.tapi harus diingat...mata juga mampu MENTIPU!

b. Mulut.
Juga organ penting utk berkasih syg.bagaimana harus meluahkan rasa dihati jika tanpa mulut?ya mungkin kita bole meluahkan melalui penulisan mcm yg aku buat ni(aku xbisu). Cuma kurang value nya..MUNGKIN. Tanpa mulut,bagaimana harus bicara NAKAL2? 'i love u'...'i miss u'...dan bagai2 lagi.kalau stakat tulis,kat dinding pon boleh.kalau ckp kat dinding,org panggil kau GILA.mulut saja yg mampu meluahkan pd bukan calang2 org...hanya yg tersyg.

c. Tangan.
Siapa ckp tgn tiada kene mengena dgn kasih syg?hish!sangat penting okeh!lebih2 lagi utk yg sudah berkahwin.tgn utk belai isteri atau suami.memulakan malam2 anda.heheh...NO KOMEN.tapi aku tau ramai yg setuju..waktu sedih,pelukan adalah penting.mana ada org peluk guna kaki?tanpa tgn,mmg susah utk menzahirkan kasih syg itu.jadi,jaga tangan dari melakukan hal2 tak berfaedah.nanti kene potong tgn,dah xmampu nak SYOK2 DGN BINI.hehehe...sbb tu aku syg tgn aku.syukur dgn nikmatnya.

d. Kaki.
Tanpa kaki,tak bole ke mana2.duduk atas wilcha mcm usop wilcha.kalau popular tak ape.kalau muka mcm aku...err..alamatnya duduk di rumah buat belog guna tgn aje la..fungsi kaki adalah bukan sepak terajang org tersyg ok.tapi menemani dia ke mana saja yg dia mahu,utk tunjuk betapa kita care,syg dan cinta,dan takut dia dikebas org.huhu.ASET!

e. Jantung.
Tanpa jantung,mampuslah anda.kalau dah mati,mcm mana nk syg org?oh!itu pun perlu bgtahu ke?so sila jaga jantung anda.jgn kuat sgt mkn asap.kesian bini jadi janda...

f. Telinga.
Penting sebab bila org luahkan melalui mulut,kita akan mendengar.takkan nak harapkan org menulis utk anda?habis yg buta hurup,tak pandai mengeja mcm mana?hah sampai ke mati la nk luahkan kasih syg tu kesampaian.kasihan.nak ckp,kau pekak.nak tulis,aku buta hurup.huhu...

g. Hati
kalau organ lain xbole berfungsi dgn sempurna mungkin boleh dimaafkan lagi.sbb itu adalah takdir Allah.sekurang2nya kita berusaha menzahirkannya...tapi kalau si dia sudah tiada hati utk kita,buatlah apa saja...semuanya tak berguna...jadi,kuatkan hati,lepaskanlah dia...dan berkatalah...SEMOGA BERBAHAGIA...choyy!

P/s:aku menangis masa tgok citer td.mak aku tegur,aku cpt2 masuk toilet.bhahaha...bengong.

Wassalam

Comments

  1. Ape ntah tajuk die.kt astro...tercipta untukku kot...rusdi ramli dgn aida aris..sedih gile.kuat gile cinta diorg.tersentuh.haha..malu pon ade sbb ternanges plak..

    ReplyDelete

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts