Sila jaga kebersihan ketiak anda ye

''Bulu ketiak perlu dicukur...bau juga perlu di...err..err SEMBUR!''

assalamualikum...

Umurnya sudah byk.mukanya suda berjerawat dan ada bulu2 ckit. Tapi ketiaknya berbau...kalau ptg,aku bole phm la...tp kalau PAGI??erk!

TAK MANDI YE AWAK?AWAK XMANDI YE?HUHU...

Kebersihan adalah sebahagian drpd iman...ya Allah.kalau pergi kerja tu sila lah bersih2 dan wangi...ape aku boleh buat dgn org mcm ni?haih...

Naseb baek die bukan kerja sama opis dgn aku.huhu...

Ok.mungkin dia xpandai utk mengenakan haruman.dan die rasa dia ada six sense.err...kelebihan menghasilkn bau bauan wangi dan menyegarkan spt FEBREEZE(mcm salah eja).menurut kajian,apabila manusia bangun dari tidur,ada satu bauan yg akan keluar dari ronggan terbuka dan tertutup.sebab tu saintis cipta ubat gigi,berus gigi,sabun,perfume dan yg paling penting DEODORANT ya.

Artis wangi bagai pon mampu hasilkn bau mcm tu.kalau x pakai haruman,bukan setakat peminat,wartawan pon lari...oh!

Aku tunggu besday die.nnti kt fb aku suruh membe aku wish n bagi deodorant sbg hadiah harijadi.tapi sementara tarikh tu sampai,TAHAN AJE LA.

P/s: pastu ada hati nk ngurat aweks jambu...hehe.JAHAT NYE SAYA.

AWAK MAAFKAN SAYA AWAK...MAAFKAN SAYA OK?SAYA JANJI SAYA XBUAT LAGI...huhu..

sila pakai deodorant !

Wassalam

Comments

Popular Posts