nah amik kau tahi...

bestnye kan kalau masa kite baru2 lahir dulu mak kite simpan tahi pertama kita mcm ni.
agak2 kite degil je bile da besar,kasik malu,conteng arang muke mak kite,mak kite bukak facebook,upload gambar taik kite.ha ha ha...(mcm bodo je aku rase maen keras2kan taik ni)
 
ni gambar tahi anak tom cruise...
 
bosan gila skrg ni.takde benda aku nk bagi so aku bagi taik je la ye.
 
lalala
huhuhu
errr
errmmm
ohh
 
hari ni ada budak baru masuk opis gantikan eden wong si gila kuasa tu.seriusly aku anti gila dgn die(eden wong).mungkin sebab dia terlalu tonjang,duduk belakang aku then bila aku bukak facebook,yahoo dan benda yg xsuci time opis hour,die x jenguk pon die boleh nampak.dah la kaki kipas udang.aku tak kesah kalau die jenis yg buat kerja sendiri as long as org tu xkacau kerja aku kan.tapi die suka masuk bilik bos dan ceciter2...kalau aku jadi dia,aku bakor jer~
 
dulu aku bebas la jugak main fb dan mengarut di blog yg penuh kontrversi itu sebab ada penstalker tegar yg kaki mengadu jgk kn.he he he...tapi bila wujud si eden wong tu,semuanya terbatas.demn!
 
hari ni budak baru dah masuk,aku tgok mcm baek aje kan.alah biasalah baru2 masuk dulu mcm aku.baik gila ok!siap salam akak spvsr sbelum balik...hahah!
 
sekarang aku la kaki menganjing org.
kaki facebook time keje.
kaki stalker email org.
kaki mkn jajan.
kaki bodek Jacquelline Jek yg duduk kt tingkat atas tu.
kaki kene cubit dgn budak belakang si rambut kuning tu.hahah
dan kaki idea segala idea kejadah.sikit2 aku...sikit2 aku...weyh aku muke suci ni korg xnmpak ke?huhu.
 
 
sekarang harga ikan kembung kt pasar sekilo rm2. tapi tadi aku makan nasi dgn berlaukkan asam pedas ikan kembung dan ulam raja sikit,dgn air teh o ais...kene 8 hengget.
naseb baek la time2 gaji skrg ni kn.aku bagi 10 hengget sambil ckp "aarr...x ape.please keep the change".
 
(ayat menganjing baik punyer versi dafi.kalau xpaham jugak...mmg "ni bukan taring...ni jongang...bangang!")
 
nanti bila dah ujung bulan aku bole topup harga nasik guna baki aku tu kn?
he he he...
 
xnk la bagi nasihat kt peniaga2 sekalian.sebab kalau ikut pengalaman aku berblog ni,selama 3 tahun setengah aku mengasah bakat mengrab org buang masa,join bergosip dan berfikir,join gelakkan org dan marah2 org ikut emosi aku kn,aku dah paham sedikit2.bila aku bukak blog org lain,die ckp kutuk2 org kan...kalau aku TAK kenal die tu kira ok lg.tapi bila aku kenal die,aku masak dgn perangai die,die kutuk org kan,bajet bagus je org tu sbnrnye.
 
so aku tak nak la org ckp aku bajet bagus jugak.he he he....
 
p/s: aku tgh bosan ni.....please lah
 
tuhan tolong nyatakanlah...padanya tentang cinta...adakah masih diriku diperlukan..
 
 

Comments

Popular Posts