lurusnya aku

assalamualaikum
 
semalam aku balik Kluang. balik dari opis terus gerak dari JB dlm pukul 8.30 mlm.
 
sekarang dah pagi jam 9.00 aku terpacak kt opis. cume beberapa jam je kt uma mlm td.tolak tido 6 jam,ade la 2 jam aku jumpe mama ngan ayah.
 
budak opis aku nak pinjam boot. nk main paint ball katanya. ok la aku balik ambil boot tu utk die asalkn.duit minyak dan tol pon dia setuju nk support.huhu
 
jadi,makanya,pagi ni aku da bawak boot tu ke opis. aku suruh dia ambil dlm kereta. almaklumlah hari sabtu ni Nepal2 sume sibuk bekerja mcm aku ni.huhu. minggu lepas turn Bangla keje. Minggu ni minggu Nepal. semua masing2 nk balas dendam. puas aku men DOG diorang minggu lepas. so minggu ni aku pulak kene DOG
 
(DOG means ANJING, jadi men DOG means menganjing.bukan 'lelaki anjing' ye..jgn salah paham)
 
scene 1::::
 
angah : qiera, mana kasut tu?
aku : dlm kereta.
angah : kereta kt ne?
aku : kat sini (sambil tunjuk lubang hidung).
ha ha ha.
 
scene 2::::
 
angah dah naik opis dgn muka selamba.
 
aku : angah da try kasut tu? cantik tak?(sebenarnye aku pon xpaham ape motif aku tanye kecantikan boot tu)
angah : nak buat ape kasut cantik2...yg penting boleh lasak2...
aku : muat ke? saiz 7 tu.
angah : muat.
aku : da try pakai?
angah : belum lg. angah masukkan tgn je. tgn angah muat maknenye kaki muat la.
aku : pakai tgn? boleh ke?
angah : boleh la. qiera xtahu ke? cuba qiera try kt siper qiera.
aku pon try la lekatkn tgn aku kt kaki. apesal kaki aku lg panjang?
 
aku : mane bole. kaki qiera lg panjang dr tgn je ni.apesal xsama?
angah : cuba qiera try masukkan tgn kt siper qiera tu.
 
aku pon try la masukkan tgn kt siper tu.
xmuat pon. siper besar.
 
aku : mane bole la angah ni. SENGAL
angah : sape sengal skrg? angah ke qiera? ha ha ha
 
aku : hahaha. bodoh angah
 
ok bye
wassalam.
 
p/s : lurus ke aku ni?huhu...

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts