menantu pilihan mama...err

assalamualaikum...

hi.
bosan kan kalau hidup ni ade org kongkong?
naseb baek takde sape berani.huhu

sebenarnye kalau tiap2 pagi,aku bangun tidor time kt kampung,mama selalu aku tgok die tonton tv3.pukul 9 tu rancangan MHI...aku mmg dah xpelik la sebb tv pon bukan ade ape kalau pagi2.Astro pon asyik ulang sampai berkali2.jemu.

dia suka gile dgn fedtri yahya tu...erk!

mama ckp kalau dpt menantu Fedtri yahya mmg tiap kali raye die buat baju melayu utk fedtri tu...uhuhu!

aku yg bendul ni selalu terfikir...kalaulah aku kawen dgn lelaki mcm Fedtri Yahya ni....agak2 mcm ni la kot;;

fedtri : hi awak. awak ape khabar? semoga awak sihat hendaknya. amin..

aku : err...hehehehe...sihat2.awk?

fedtri : alhamdulillah sy sihat je. tuhan beri sy kekuatan utk berhadapan dan berjumpe dgn wanita seperti awak....(sambil senyum tgn letak kt peha)

aku : huhu...jgn la ckp mcm tu.

fedtri : sebenarnye dada sy berdebar2 la awk. awk pon rase mcm tu jgak ke?

aku : hah? dada? berdebar2? errr...ape tu?

fedtri : oh maaflah. saya mmg gemar menggunakan bahasa2 yg indah ni...yelah bahasakn melambangkan bangsa. he he he

aku : (aku rase aku tgh keras kot kat depan die...)

any idea? huhuhu.....fedtri pon da nk kawen ujung bulan ni kn...alhamdulillah....
aku confirm mama frust gilerrrrr...!!

mama : aritu mama tgok MHI tau kak...mama rasa Fedtri yahya tu da nk kawen la...

aku : mane mama tau?

mama : asyik kene perli je dgn host MHI tu.

aku : err...agaknye kot...

mama tolong la...jgn pelik2 eh.huhhuhu...

ok bye...wassalam.

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts