::kadang2 ada CERITA yg org xsuka dengar:: THOR

assalamualaikum.
 
hak alah kalau kau dah tgok gambar tu pon tahu aku nk cerita pasal muvi THOR ni kan...
mane ade.
aku saje upload gambar hero tu sebab bdn dia sedap ok.
 
kesian la kalau aku cerita nanti korg2 yg baru terhegeh2 nk tgok tu dah tau ending cerita ni kn?
ala nak tahu ending mcm mane korg gela tgok sendiri.
last2 die xkawen pon dgn awek die.thor jadi raja kt suatu tempat yg dinamakan "aku lupa lah nama tpt tu". adik lelaki die yg jahat tu mati.aman.
 
eh tercakap.sori.huhu
 
mcm xlogik je kononnye Thor ni duduk kt syurga la.anak king of Astan(aku lupe sbnrnye).mase nk ditabalkan jadi raja,tetibe ade pencerobohan oleh makhluk ais yg berbahaya.mcm mane boleh ceroboh?sedangkan ade penjaga pintu yg gagah perkasa yg bernama AHBON(aku hentam je sbb lupe jugak).oh rupe2nye adik kepada THOR yg bernama PIPO tu yg bocorkan sbb nk spoilkn pertabalan Thor.PIPO tu sbnrnye anak angkat raja tu.die kuturunan makhluk ais yg jahat.so kira die ni belot la nk takhta dan jeles dgn kuasa THOR yg ada penukul berkuasa sakti.hanya org yg layak je bole pgg.
 
belum citer sume kn?huhu
 
raja ni dah tua.kiranya die nk berdamai dan memerintah secara lemah lembut. die ade buat hubungan diplomatik dgn makhluk ais ni(mcm setan je muke die)
tapi THOR yg keras kepala tu ajak geng2 die berlima turun ke planet ais kononnye nk tanya siapa bantu diorg ceroboh Astan.
 
raja naik marah sbb THOR degil dan xlayak jadi raja.dia dibuang ke bumi. tu yg jumpe aweks tu.he he he
dgn tukul2 sekali kene buang.
 
so yg berkuasa di Astan skrg adalah PIPO yg jahat tu.
raja jatuh sakit.PIPO amik kesempatan turun ke bumi bgtau THOR yg ayahandanya dah mati.jadi Thor xbole balik ke Astan. Tukul besi tu pulak mmg xbole cabut drpd tpt ia jatuh. hanya org yg layak je. PIPO try pon xbole. he he...THOR try pon xbole!
 
aduhh...
 
penat la pulak aku nk cerita sume. tapi bila sampai klimaks mase PIPO lawan dgn THOR, tetiba aje BLACKOUT wayang tu. bengong je...
 
selebihnye korg tgok la sendiri. mmg best.
aku bagi 4.5 star.
 
wassalam
 
 
 

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts