aku rasa malas gila nk komen dengan apa yg jadik sekarang nih

assalamualaikum
 
gila panjang tajuk.malas2 komen pon tp tajuk gila panjang.gila bangang
 
scene 1 :
 
dee: smlm shishi tgok gmbar yg kau buat wallpaper kt talipon baru zizi tu.dia ckp muka kau serabai.
 
aku: serabai?
 
dee: zizi tanya la ape yg serabai.dia jawap 'ntah.serabai'.
 
aku: ....
 
(perlu ke aku lempang muke si shishi laju2?muka die sebijik mcm oprah winfrey.sebijik)
 
scene 2 :
 
(tibe2 sms masuk)
"tahniah kad sim anda memenangi cabutan bertuah rm17000.sila hubungi talian tertera...bla.bla.bla...utk menebus..."
 
aku reply : tak ape lah abang. sy dah jutawan.duit tu derma pada anak yatim ye. terima kasih.
 
(malas aku nk komen panjang2....ingat aku bodoh ke pe)
 
scene 3 :
 
(part time aku kt opis adalah talipon operator)
 
unknown : hello, ni sape ni?
 
aku: ni number office.schenker taman perling.
 
unknown: tak kenal lah. ni sape?
 
aku: salah number kot. ini number ofis.
 
unknown: tapi tak kenal lah.
 
aku: eh ape ke bodoh kau ni budak?ni number opis la.mmg la xknal.ntah sape2 call kau tadi.bye!
 
(cakap dlm hati.aku cuma sempat hempas talipon.sorry budak kecik.aku agak je budak kecik sebab kalau dah besar,ada otak lebih sikit)
 
scene 4:
 
sms : ni siapa?boleh berkenalan?saya suka awak.
 
aku : sori salah number.
 
sms : ni masturina (xtau soalan atau jawapan sbnrnye ni)
 
aku : xkenal.salah number.
 
sms : saya baha (wtf?)
 
aku : eh tak paham ke?kan aku ckp salah number. tak kesah la sape2 pon.
 
......tiada reply....
 
komen ah. patut ke aku senyum? kelakar ke?
wassalam.

Comments

Popular Posts