entry comel? err...aku cuba

assalamualaikum...
 
hye all...huhuhu...ape kabar u all? sihat? haih da lame x buat entry mcm ni.berlagak comel dan mesra dgn jiran tetangga. huhu...selalu asyik serius je. ala bukan pe...tgok pic da tau tu sume trick gambar je...(ayat sorang membe kt FB).
 
tadi masa tgh berangan kt depan pc, tiba2 je si jacquelline yg byk mulut kt opis ni intercom aku punye talipon. die suruh aku turun bawah ckp ade hal...aku ingatkan ade org deliver bunga ke,coklat ke,teddy bear ke...huhu.so dgn semangatnye aku turun tangga...
 
sampai bawah je,ada 2 org lelaki india terus perkenalkan diri dia wakil drpd burger king.adoi la...ni salesman ke ape ntah aku pon xsure.ok xpe la.aku pon bole minum air sambil menyelam kan...skip keje kejap.kadang2 bosan tau asyik mengadap fb je time keje.he he he
 
aku rasa la kan,pasni kene tampal "salesman not allowed". emm...takut salesgirl pulak masuk nnti ek.ok la to be fair, tampal "salesperson are not allowed no matter how urgent it was"...haa...settle.
 
dah aku kene dengar diorang promote2.kalau free xpe.kene bayar 25 ringgit malaysia.so aku try la cover sikit purse aku kan...aku ckp la "alamak...skrg sy xde cash in hand la".dengan harapan dia ambil segala kertas promosi die tu dan balik.huhu...yes berjaya! err...tapi dia jawap "takpe...boleh pakai cek"...-_-'
 
last2 aku ckp "xpe la bang...xberminat"...emm.aku rasa kalau abg tu melayu ensem mcm Aaron Aziz,alah kalau setakat 25 ringgit malaysia tu,celah gigi aku jela...huhu.tapi malangnye tidak...-_-'
 
yg buat aku teruja sikit, hari ni aku da cukupkan koleksi gelas mcd kaler pink utk minggu ni.huhu...^_^ (comel tak camni?)
 
tadi aku dpt offer tgok citer 'Pirates of the Carribean 3D'. tapi mcm malas pulak la.huhu...mlm ni ade cerita 'Mantera Anjasmoro'...minggu lepas dah skip citer tu.naseb baek plot cerita tu takdelah terlalu kembang sgt yg jenis terlepas 1 episod,terus akan sesat sampai episod akhir.ni sume gara2 cerita lu langsi lu mati la ni. err...xsuka citer tu.huhu.next week la tgok lanun :)
 
pagi tadi aku terlewat sampai opis...masuk opis pkul 9 tp pkul 7.30 aku da kua rumah tau...tu pon still lambat jugak.jem luar biasa pagi td sbb dengar2 ade eksiden moto dgn lori.perut terburai katanye...aduyai terpaksa skip bfast. hurmm..al-fatihah
 
hari ni aku rase bengang sikit dengan direktori telekom malaysia. bila call, bunyi camni;
 
"selamat dtg ke TM Direktori.welcome to TM Directory.untuk bahasa melayu,sila tekan 1.untuk bahasa inggeris sila tekan 2"...aku tekan 1 sebab aku bodoh bahasa inggeris.huhu...banyak vocab 'err...err...err...' yg takde dlm kamus tu.
pastu bila tekan 1,die cakap camni;
 
"terima kasih kerana menghubungi kami.hanya satu nombor yg tersenarai akan diberikan kepada anda.sila tunggu sebentar".
 
"panggilan ini akan dirakamkan bagi memberi latihan kepada pegawai perkhidmatan kami"...pastu aku tunggu lama takde bunyi pape pon. tiba2...'tuut...tuut...tuut...' ahh....! masuk kali ni da 25 kali aku call. sampai hafal dialog diorang.haih la susahnye nk mendapatkannye...
 
comel ke?hik hik hik (aku xsuka gelak camni..) tukar2. he he he....(cool sikit)
 
ok la...aku draft entry ni dari pukul 3 tadi. drag2 sampai pukul 5.45 sebab kene cover line sikit bagi clear...boss kecik yg jaga IT yg bertanggungjawap memblock semua laman web social network kt opis ni asyik turun je jenguk2 kitorang lebih2 lagi aku. hik hik hik hik hik huuukkk alah hai...
 
ok malam ni lepak depan tv sambil tgok mantera anasmoro! yeay!
 
wassalam
 
p/s : meremang bulu romaku ah! ah!

Comments

Popular Posts