waiting and waiting until no exciting

assalamualaikum
 
selamat berpuasa hari yg ke 4
 
kpd abg2 dan akak2 yg tak puasa tu
 
good luck.
 
hari ni da masuk hari ke 28 aku tunggu something yg dijanjikan
 
konon deliver to customer door after 2 or 3 weeks
 
tapi sampai hari ni takde khabar berita
 
takkan aku kene tipu kot?
 
huhu
 
tak bole jadik ni
 
aku da buat payment...
 
tak boleh
 
haih
 
so smlm bila dpt tahu yg aku punye document tu baru je diproses SEMALAM
 
padahal aku da submit lebih 3 minggu yg lepas
 
aku hangin la kn
 
tadi aku call staff die
 
then ini jawapan die
 
"form qiera baru je submit semalam.tu pon akak baru tau dari staff JB.tapi disebabkan da lame benda tu pending,akak try la utk releasekan blackberry qiera next week.tapi diorang akan courier dlm 2 or 3 hari"
 
peh!
 
aku da lame excited nk pegang blackberry tu
 
last2 kene tgu lg 3 minggu??
 
haaaa semputtt...
 
aku da excited lg dah
 
lantak pi la nk dpt ke xdpt ke
 
grr
 
naseb baek saya berpuasa hari ini
 
dah takde excited dah nk pegang
 
ok la.bye!

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts