bazaar.com

assalamualaikum...
 
semalam one of my ofismate ajak berbuka dengan kawan2 tepat kerja lama.mula-mula aku berat hati.yelah,aku ni penyegan orangnye...tapi akhirnya aku bersetuju.
 
habis aje kerja petang tu,dalam pukul 6 jugak kami keluar dari opis.sampai aje di bazaar Plaza Angsana Johor Bahru, belum ramai lagi masa tu.naseb baek senang dapat parking...sampai aje,kawan2 my opismate ni da ada menunggu kami.
 
bazaar kt Angsana xlah besar mane.orang pon xramai sangat.juadah pon xbanyak.xmcm dekat bazaar perling yg aku pergi masa mula2 puasa aritu.ramadhan ke 2 kot.so ini adalah kali kedua aku ke bazaar almaklumlah aku bukan kaki bazaar.
 
aku pilih nasi ayam untuk berbuka pada hari tu.aku nampak air katira mcm sedap so aku beli.kawan2 lain pon ada beli jugak.so kami berbuka ramai2 dekat pusat boling angsana.diorang staff kat situ.nasib baik aku xbeli byk mknn.ada la jugak aku beli keropok lekor...tapi malangnya air katira aku xsentuh langsung.diorang bungkus besar-besar..boleh minum 3 org satu bungkus...aku share jela air oren opismate aku.
 
lepas buka,aku try nk melihat-lihat baju yg ada dlm plaza angsana tu.baju raya sekarang ni aku pon xtau pattern ape.same saje aku tengok.tapi bila survey harga, range harga dia dari 199++ hingga 399++...mahal gila kau.so aku tengok jela.takde maknanya aku nk beli mahal2.unless ada org nak bagi,baru aku ambil.hehe
 
hari ni my friend masa study pulak ajak berbuka sama.tapi hari ni aku kena balik dulu untuk tukar baju.hehe...
 
esok? hurmm....
 
yg pasti esok kena bangun awal2 pagi sebab aku kena temankn opismate aku buat urusan dekat pejabat pendaftaran.next month dia dah nak kawen,so banyak kerja die kene buat.aku pon kena la blaja2 jugak kan...lagi 3 4 tahun bukan lame tu..cewah! haha
 
tapi mlm pulak ada lagi sorg ajak ke singapore.dia cakap bazaar kt sana pon menarik.haih....aku bukan kaki bazaar tp sampai ke singapore nk tengok bazaar tu? yg itu tak confirm sama ada aku akan pergi ke singapore tu.dia cakap nk belanja aku mkn mknn singapore,nama mknn tu aku tak ingat ape dia sebut.nanti la aku tanye lagi sekali...kalau ada gambar nanti aku upload.haih susahnye henfon takde kamera ni...ada flash tp kamera takde.lubang kamera pon takde.macam mane tu?
 
ok la...selamat berpuasa hari yg ke 12 ye.
 
wassalam.
 
p/s: anonymous carik aku balik??! jeng3

Comments

Popular Posts