tanda-tanda hawek chun jatuh suka kat mamat smart :D

assalamualaikum...
 
disebabkan kesengalan dan kelembapan beberapa lelaki yg berusaha mengapproach hawek chun sama ada berjaya atau tak,maka wujudlah entry ni.lelaki tu dah smart cik mamat dah mengapproach hawek chun.tandanya ape?bila hawek chun tu melayan dia baekkk punyerrr.macam mana nak tahu tanda-tanda perempuan jatuh cinta dengan pengapproachan korang tu?haa sini baca:
 
1. cik mamat smart tu tanya sikit je.contohnye "awak dapat cuti berapa hari?", hawek chun tu jawap panjang lebar camni,"lama la jugak seminggu.nasib baik bos sy memahami.macam tau-tau je ada org nk dtg beraya taun ni.huhuhu...awak datang la raya umah saya.nanti saya masakkan rendang dengan lemang.khas sy masak untuk awak". :) :) :) ....waaah gila panjang kau.kalau cik mamat smart tak paham-paham jugak,ge amik periuk letak atas kepala pastu suruh orang ketuk.huhuhu
 
2. malam-malam kalau hawek chun tu tak bole tido,dia akan belek2 henpon baru die,pastu bbm cik mamat smart tu.takde blackberry,die akan sms cik mamat smart tu guna henpon lampu picit die.dia tak kira.even jam dah pukul 3 pagi,kt kepala hawek chun tu cuma cik mamat smart tu je.kalau cik mamat smart tu dpt sms daripada hawek chun tu,contohnya camni "awak da tido ke?", jangan la cik mamat smart tu sengal2 menjawap,"dah nak tido,nape?"...jawaplah "tak la,sy tgah teringatkan awak"....waaaahhhh aku jatuh cinta siot camni.hahah.janganlah korg try buat kat haku.siaplah korg.mmg menganjing haku la tu kan...
 
3. hawek chun tu asyik mention dia single je(kecuali aku la eh)>>>>kira mention tak ni?wahaha.
 
4. banyak kerja mcm mane pon,hawek chun tu akan cuba sedaya upaya utk tidak buat cik mamat smart tu tertunggu-tunggu reply dari die.tgn kiri menaip,tgn kanan buat kerja.tak ape! asalkan sms si mamat smart ni berbalas even cuma "huhu". erk...err oh yeke?haha.aku pon xsure :D
 
5. hawek chun tu akan start sms cik mamat smart tu kalau tetibe cik mamat smart tu senyap menyepi seribu bahasa sms.hawek chun tu asyik tengok je phone die.kalau-kalau ada sms masuk dari cik mamat smart tu.kalau takde,die kecewa.muka pon mcm tak siap.takde mood nak buat kerja.dia asyik terfikir yg si mamat smart ni hidup lagi ke x.sebenarnye hawek chun ni pemalu nk mulakan sms.dia takkan mulakan.tapi kalau dapat sms dari cik mamat smart ni,jawap sms pon senyum.lantaklah ape org nk cakap.kalau ada kawan baik kt sebelah die,mesti die tunjukkan sms tu kt kawan baik die tu.haa...ini sudah lebih ni....(tepuk dahi)
 
6. hawek chun tu bersedia nk share segala masalah,cerita bahagia,pasal family dia,konflik tempat kerja walaupun cik mamat smart tu tak tanye ape-ape.kiranya topik yg terhangat tu diciptakan oleh hawek chun tu untuk buat relationship yg tengah hangat harum memekar ni lebih berbau harum dari yg sebelumnya.bijak betul hawek chun ni kan?cik mamat smart,inilah masanya...jangan la tunjuk kelembapan tu.cepat ler....tak paham-paham lagi ker....
 
7. "yelah sayang oi....baiklah cik abg sayang oi...." belakang sayang yg ade 'oi' 'oi' tu cover baekkk punyerr...ape yg hawek chun cakap sebenarnye ada makna tersirat tau.hehehe....
 
itu jela yg aku boleh kongsi.lain org lain caranya.tapi bukan bermakna ni adalah aku ketika jatuh cinta.kalau aku jatuh cinta,aku ajak masuk minang je terus.waaahahaha.
 
wassalam.
 
p/s: janganlah korg call aku pastu anggap aku jatuh cinta ngan korg.aku rilek-rilek je.hehehe...selamat berpuasa hari ke 25!

Comments

Popular Posts