sarcastics di bulan puasa.hee

assalamualaikum...
 
hari ni selasa yg takde la interesting sangat.hari biasa-biasa aje.sampai ofis duduk bukak pc check email.bukak skype,bukak yahoo perkara wajiblah.thehehe
 
sampai aje ofis,kene tegur pulak dengan si angah.
"eh qiera...semalam apesal tak datang?",
 
hoh...aku terpacak semalam kt opis ke hulu ke hilir kejar document la,bz memanjang,boleh die tak nampak aku?huhu...sebenarnye dia try to be sarcastic sebab semalam aku tertinggal beg make up aku.so bile ke opis dari Kluang,aku tak pakai la ape2 make up.pakai bedak safi mama je.hehe.muke bangun tidur memang terbaek.nampak suchi je muke.memang kalau org tanye puasa ke x,kite ckp puasa,100% dia percaya.huhu
 
so hari ni rancangan aku untuk masak sendiri tergendala sebab makcu call ajak berbuka di rumah die.hehe...macam malas sebab pasir gudang jauh dari tpt aku kerja.lebih kurang 40km.alahai...takpelah aku setuju aje sebab buka sorang2 kt umah pon xbest.takde selera gajah.hehehe.astaghfirullahal azim...gurau-gurau...:p
 
ok selamat berbuka...bersama insan tersayang...huhu.sedih je bunyinye.alaaahai.
 
wassalam
 
p/s: baju raya taun ni kaler merah,biru turquoise dan hitam.hehehe...sakan gila
 

Comments

Popular Posts