patah tumbuh hilang berganti ?

assalamualaikum w.b.t...
 
(tiba-tiba lagu pelangi petang nyanyian allahyarham sudirman berkumandang...)
 
orang kata...yg patah akan tumbuh.
orang kata...yg hilang akan berganti.
 
orang kata...yg pergi akan kembali.
orang kata...yg dicari pasti akan dijumpai
 
yes, for the second time i am officially break up in love.
 
cinta itu sakit. tapi sampai bila kita perlu biarkan kesakitan itu sentiasa menemani kehidupan kita.itu kita yg tentukan.
dan buat pertama kalinya aku ingin memohon maaf kepada yg berkenaan sekiranya keputusan yg telah pon aku ambil ini telah melukai hatinya...
 
dan sekiranya segala apa yg aku lakukan selama ini pernah menyakiti hatimu,sekali lagi aku mohon maaf.
 
mungkin ada yg lebih baik menanti kamu selepas ini. begitu juga dengan aku...
 
mungkin ada baiknya aku tidak terlalu bercerita kisah kita sebelum ini.juga selepas ini...
 
cuma satu aku perlu ingatkan kamu dan juga diri aku...
 
"kita perlu sedar diri kita.untuk mendapat yg terbaik,kita haruslah menjadi yg terbaik dari itu".
 
dan aku bukanlah yg terbaik untuk kamu.
 
hati yg kecewa tapi rilek2 aje...
 
-qiera-
 

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts