hikmah disebalik Ramadhan

assalamualaikum...

inilah masa yg paling sesuai rasanya untuk aku mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yg diberkati oleh Allah s.w.t. Semoga segala amalan yg kita lakukan adalah lahir daripada hati yg ikhlas...

sebenarnye aku baru aje sampai rumah.bila tengok jam,sudah jam 12 malam.tadi baru aje melepak dengan my best friends. we all kawan sejak darjah 1 sampai la masing2 sudah ada kerjaya.cuma sorg tu aje masih belajar di Uitm.tak lama lagi kerja la tu...

bila chill together2 we all akan share masalah masing2.cerita masalah masing2.paling kerap dan paling popular haruslah masalah cinta.hehe...

mungkin itulah hikmahnya Ramadhan menemukan kami setelah sekian lama kami ni merantau.masing2 bz dengan kerja,dengan exam.sampaikan nk melepak pon kene booking sebulan sebelum tu.haih...belum kawen lg tu.kalau da kawen entah2 tak jumpe terus...

pengakuan demi pengakuan kami buat termasuklah aku.waarrghh! rahsia besar aku ada pada diorang. weee

tapi percaya they all...they all can be trust....and aku harap yg our friendship akan kekal sampai bila2...amin...

wassalam

p/s: esok nak kene bangun sahur.pukul 1 tak tidor lagik.yeayy


signature

Comments

Popular Posts