cuci mata aje lah...

thehehe...

sejak dua menjak tiga menjak dan empat menjak ni ade saje yg aku buat untuk
penuhkan hari2 menjalani hidup sebagai seorang dara suci murni.heheh

minggu lepas la masa nk mandi swimming pool,nak main telur,main batang kayu
semua.haih

penat tapi seronok.

budak2 kecik kt sini panggil aku 'untie qiera'

orang2 tua kt sini pulak panggil aku 'artis you tube'

haah okeh.aku layankan aje...huhu

hari pertama (sabtu) turn aku kerja half day. so aku sampai lambat sikit la.
game pon dah nk start.aku join satu game "bawak bola pingpong sambil carik
siper".

macam bese orang tere mcm aku haruslah bagi yg lemah menang.hehe

malam tu ade bbq dinner n pertandingan karaoke.semua wajib masuk.peh!
satu paksaan yg menyeronokkan sebenarnye.
so aku pon nyanyilah dengan gaya dan cara aku sendiri.

dan pemenangnye boleh pulak jatuh kepada artis you tube.hehe

dah la aku pening la dengar org blakang ni bertekak pulak.adoiyai.
tak bole tgok org senang sikit.

babai baby

Comments

Popular Posts