lebih baik aku mati daripada hidup tapi batin terseksa...

assalamualaikum w.b.t
 
kalau kau ada facebook aku,semalam aku ada update pasal new roomate yg aku try carik sebelum aku singgah kedai makan untuk buka puasa dengan opismate aku. kalau takde, aku bagitahu sekarang yg semalam aku ada update pasal new roomate yg aku try carik sebelum aku singgah kedai makan untuk buka puasa dengan opismate aku.
 
akhirnya aku berjaya menjumpai soulmate aku yg bukan menusia tapi ikan.haa...seronok tak terkata.
 
macam biasalah aku akan letak dalam akuarium mini dalam bilik aku,bagi makan 2 kali sehari sebelum pergi keje dan selepas balik keje.tuan dia puasa,dia mesti kene puasa jugak.haih
 
so pagi tadi aku ada terima sms daripada salah seorang membe aku dalam facebook.
 
dia : kau dah beli ke ikan tu?
 
aku : dah. kenapa?
 
dia : kau mesti letak dalam bilik kan?
 
aku : mestilah.kalau letak kt lua nanti kene makan kucing.huhu...(cube nk mesra)
 
dia : kesian la ikan kau tu.3 hari lagi mesti mati.
 
aku : eh apesal pulak??aku ni penyayang tau.
 
dia : yelah tu.ko letak dlm bilik mesti die nampak ko salin baju hari2.terseksa batin die.mesti die cakap 'lebih baik aku mati daripada hidup tapi terseksa batin'.
 
aku : hahaha.bengong!
 
 
aduhai...concern bebenar la membe aku nih. mesti masuk dalam wish list dia untuk jadi roomate aku dalam bentuk ikan.hari2 boleh nampak aku salin baju.thehehe...apeee pon tabley.
 
wassalam
 
p/s: hari ni mcm nak masak tapi mcm malas.haih...kene carik maid la nampak gayanya...

Comments

Popular Posts