how much important a 'shoulder' for me rite now...

"hoi penipu.ape khabar...heheh"
 
assalamualaikum w.b.t
 
aku baru terima sms daripada seorang kawan. direct je ckp aku 'penipu'. aku reply...
 
"dah ckp aku penipu.thanks ar".
 
ok thanks wahai sahabat. kau lah sahabat yg memahami hati naluri seorang wanita mcm aku ni. betul lah kata orang...bukan senang untuk memuaskan hati semua orang. nak harapkan org lain untuk menjaga hati kita, lebih baik kita sendiri jaga hati kita. semalam aku terima nasihat daripada seseorang...
 
"sebelum tidur, maafkanlah semua orang.nescaya kita akan mendapat keberkatan pada esok hari...amin"
 
makanya,aku maafkan kau wahai sahabatku.tapi sebelum aku tidur...aku tak kecik hati pon kau panggil aku mcm tu.sebab aku tak tahu apa salah aku.so aku anggap kau cume bergurau...
 
hujung minggu semalam,aku tak kemana-mana(aku tau ada yg tak percaya...yelah dah cop aku penipu...)
sabtu aku penuhkan masa dengan mandikan my baby JJG.dah dekat 3 minggu tak mandi,dah naik berhabuk dah.dengan pasir pantai hasil daripada lekatan pasir2 tu di kasut adik aku dan kawan2nye.dengan kulit kuaci dan tisu bagai.aku hargailah sebab tanpa itu semua,hari sabtu aku tak terisi.
 
bila tengok bumper belakang sebelah kiri tu,mood aku sedikit terganggu.tapi 'nasi dah jadi bubur'
 
habis semua lantai kt rumah tu aku mop.sampaikan aku simpan baju untuk aku basuh pada esok hari.risau kalau2 takde kerja yg boleh aku buat untuk hari ahad.makanya hari sabtu selebihnya aku habiskan dengan tidur dan....ah! lupa...aku masak untuk lunch dan dinner sekali.lumpsum.jimat.yelah orang single...
 
hari ahad aku bangun bila dapat sms dari opismate.
"qiera,jom teman aku carik barang hantaran dengan membe aku lagi sorang ni.dia ok la.kepala gila2 jugak".
 
die mention kawan die lagi sorang tu sebab aku susah sgt nk join ajakan die bile die ada bawak kawan die.sebelum2 ni tak pernah aku nak join.tapi semalam aku jadi tak kesah so aku reply "ok.aku mandi dulu".
 
makanya semalam aku habiskan masa petang tu dengan carik barang2 hantaran dia.haih...dulu aku ada mention yg batin terseksa bila pergi kenduri orang kawen kan? tapi semalam temankan kawan beli barang hantaran kawen...aku tak rasa pulak batin terseksa.mungkin sebab batin aku dah cukup terseksa sebelum ni kot.jadi,apa pun yg berlaku takkan memberi kesan(klise)
 
akhirnya aku berjaya jugak mengisi masa aku sabtu dan ahad.kalau ikutkan hati, nak aje aku gerak balik ke Kluang. tapi terbatas dengan bajet bulanan dan...hmm.thanks to nor dan kawannya yg tolong aku isi masa lapang di hujung minggu mcm tu.tak sabar rasanya nk tunggu bulan Ramadhan.rindu sangat2...
 
p/s : lepas ni aku akan update blog seminggu sekali...
 

Comments

Popular Posts