bila enjoy bola dengan Mr.Turn Coat

assalamualaikum w.b.t...
 
sebenarnye kan,aku ada badi tak bole tengok bola coz kalau aku tengok, Malaysia susah sangat nak menang.huhu...
so skrg ni aku confius sama ada nak tengok diorang punya match hari khamis ni atau aku cume tengok ulang tayang bila orang ramai dah kering air liur bersorak untuk diorang.nanti la aku fikirkan...
 
sabtu yg lepas aku tengok bola dekat satu restoren mamak yg popular dekat JB ni. kalau dulu dekat Shah Alam kitorang selalu lepak mamak 'hakim' tapi di JB,tempat popular ialah 'Osman'...aku tengok bola dengan sorang membe sekolah lama aku.bheheh...
 
sampai dekat mamak, aku tanye mamak yg ambil order;
 
aku  : nanti pukul 7 bukak astro arena tau bos. i tunggu ni. nak tgok bola.
mamak : (die geleng-geleng kepala tanda setuju...kau boleh byg cmne mamak angguk kn?mcm geleng ada,mcm angguk pon ade...bhahah)
aku  : kalau tak bukak jugak i balik. nanti u rugi. kalau u bukak,i tunggu. nanti u untung i order mcm2. tau...?
 
bhahaha.aku gigih gila nk pujuk mamak tu bukak astro arena. finally die tukar jugak...
 
masa tengok dengan my fren ni,die sengaja nk bakar perasaan aku.aku ingatkan die nak sokong negara die sendiri.tapi rupa2nya die berpaling tadah sokong singapore. paiseh betul aku rasa time tu.
 
tiap kali rimau dapat bola, pastu passing bola mcm H.J, die gelakkan aku...
tiap kali rimau dapat kad kuning dan kad merah, die gelakkan aku...
tiap kali singapore dapat gol, die gelakkan aku...
tiap kali defense rimau mcm hilang pedoman, die gelakkan aku...
tiap kali si gemuk yg golkan untuk singapore tu score, die gelakkan aku...
 
eeeeeeee....tension gila bile kite tengok bola dengan orang yg sengaja nk menyakitkan hati aku ni.huhuhu...
rasa nak bagi makan bola je kt mulut die tu kasi diam.hehehe...
 
tapi enjoy la lepak dengan kau ye 'mr.turn coat'.huhu...
 
wassalam...
 
p/s: tapi yg tak puas hati nye bila malaysia dapat goal, ko yg sorak mcm nak roboh kerusi kt mamak tuh.peh!

Comments

Popular Posts