cinta si pengembala kambing ?

aku tak paham sebenarnye kenapa dia gelarkan aku pengembala kambing...sape kambingnye? dia ke? haih...
 
salah ke aku nk kawan aje dengan die? KAWAN. KA kaaa WAN waaann...kaaa waaan..?
 
lepas tu sibuk ajak aku kawen dengan dia. pastu jadi bini nombor 2? apakah? hahaha
 
sorry la aku terpaksa berterus terang...
 
bukan niat nk memalukan sesiapa. ala bukan org kenal kau pon kan...komen post aku pon guna anonymous.ape ada hal...
 
aku rasa hubungan sebagai kawan adalah pilihan. tapi bukan bermaksud kau boleh bagi aku pilihan yg kejam tu;
 
a. terima kau sebagai teman lelaki a.k.a lelaki yg dah berkahwin. yeaaa
b. putuskn hubungan sebagai kawan
 
pastu tade pilihan lain? tu aje? peh!
 
dah tentu2 aku pilih B. ada sesiapa nk pilih A ke? jadi bini number 2? hahahahaha...
 
sudah la beb...ko yg paksa aku buat pilihan tu.sepatutnya kau kene tambah option C....
 
c. jadi kawan aku susah senang even aku dah berkeluarga.
 
senang kan? senang je...tapi malangnye...
takpelah.semoga berbahagia disamping isteri dan anak-anak tercinta...jujur tau...jgn curang...
 
wassalam.
 

Comments

  1. bukan kwin...aku ajak bercinta supaya kite lebih mengenali lebih menghormati lebih ambil berat lebih menghargai.. lebih-lebih...suke duke bersame..bukan duke dgn aku suke dgn org laen.....tak nak sudah.....!!!! Putus kwn...

    ReplyDelete
  2. ko nk aku bercinta dgn ko pastu takde ending camtu la??huhu..kau mmg selfish bro...suke hati ko la beb.bye2.neway sayangilah ape yg kau dah ada sekarang ni..xyah sebok nk carik cinta lain.mungkin ada pada org lain tp bukan pada aku.aku taknak create masalah.sorry friend.selamat menjalani ibadah puasa.

    ReplyDelete

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts