p.o.s.t.i.n.g

assalamualaikum w.b.t

in the name of Allah.most mercifull and most gracefull. hoh its just a long long period to give all my effort to change the physically and images of this blog. when everything requires a patient, people become crazy and lazy on the way they go.

i don't love this color. i love red but sometimes it was fun to irritate ourselves.it just fun.but never mind, i just temporarily use this color.maybe next time when im begging a damn celcom broadband from my sista, it will become red color.

aku ni dari dulu nak beli broadband sendiri tak lepas2.org kata mendulukan yg mana penting dulu...which is Makan,Makan,Makan....mmm.

sekarang ni mmg musim kucing mengawan kot. rimas gila aku tgok diorang mengurat. eh kalau kucing bukan diorang...kalau kucing diucing. haa...benci dengan diucing tu.sudahlah rumah aku ni tak kurang macam ejen pencari kucing. catbasters. derr...

tak tahu kucing mana dtg sibuk je nk mengayat kucing aku. dah la tak ensem. kalau zuriatnye boleh diyakini takpe jugak. ni bercampur aduk entah benih sape. haish! petang ni jugak aku rasa aku mcm nak laksanakan satu misi rahsia. he he he(terpaksa dirahsiakan sebab pasti dan diyakini akan dibenci oleh pencinta kucing).

i need a rest...i need water...i need love...i need money

hahhhhh!!sometimes exhausted with life ok...

tadi aku post pasal nyamuk.aku tulis 'berperang dgn nyamuk lahanat'..hehehe....
ye aku tau nyamuk la yg menjatuhkan kerajaan namrud yg kejam tu(tetibe teringat muke ustazah yg cerita kisah tu dengan semangatnye)...sekecil2 nyamuk yg cuma hisap darah tu, boleh jatuhkan seorang raja dizaman nabi.

mungkin ada silapnye aku post mcm tu tapi ape aku nk buat...lagi?
nyamuk itu sgt banyak dan jenis yg kecik2 tu.yg banyak dekat kebun getah tu. yg gigit mcm tak ingat tu.kalau sekor nyamuk tu,aku rasa tak kisah tu.ni banyak tu.aku penat tu.gatal tu...warghhh...

ok lah terima kasih kerana menegur eh...takde niat pon nk megutuk ciptaan Allah.same jugaklah kalau kita kutuk manusia yg berperangai setan.manusia kan ciptaan Allah jugak? see? just the way for me to express the emotion.

;)

wassalam



signature

Comments

Popular Posts