ni baru gua punya mukaddimah

assalamualaikum
 
walaupun entry gua kali ni nampak ganas sebab lu baca pakai mata. kalau lu pakai braille(gua rasa ejaan tak betul...gua legend.bukan musim gua nk refer dictionary)...ok gua da refer Google. mmg betul..kalau lu baca pakai braille, maknanya lu x baca entry gua tapi sebenarnya lu rasa. lu feel dgn sepenuh hati lu. tahniah
 
sebenarnya gua dah dpt rasa idea yg patut gua story dgn lu org.gua fedup la story pasal org kawen ni.kalau gua yg kawen,gua excited la nk cerita.manalah tau gua ada secret admirer ke.kasik tacing2 time baca entry gua.alah setakat malam pertama tu,gua tak story ngan lu org pon gua dpt rasa lu org akan cuba tak bayangkan...alhamdulillah syukur.
 
sebenarnya gua bukan ada idea senonoh pon nk share ngan lu.gua pun sebenarnya tengah bengang dengan akal sendiri.kalau yg tak senonoh tu ada banyak tapi tak eloklah kiranya gua share dgn lu org.makanya gua rasa baiklah gua share satu cerita ni(bapak panjang gila mukaddimah gua kali ni).
 
masih lagi di area mukaddimah, gua rasa topik pagi tadi di hot.fm mmg boleh tahan menganjing org.walhal gua pon dah aware dan sedia maklum la dengan bertepuk sebelah tgn ni.cuma masalahnya gua dulu pasti la gua tak bertepuk sebelah tgn je.cuma bila dah penat,baru gua tepuk sebelah tgn.yg peliknya kenapa mesti gua yg bertepuk sebelah tgn gua pon no idea.mungkin sebab dulu time kecik2 gua byk dosa dgn boifren cinta monyet gua kot.sebab tu gua kena sumpah.menyesal gua dengan tindakan gua dulu...
 
kepada boipren2 cinta monyet gua,kali ni gua mintak maaf la ok.jangan la sumpah gua bertepuk sebelah tgn lagi.gua dah penat dah.
 
gua ada satu perasaan fobia.bukan fobia dgn cinta.bukan jugak fobia dgn lelaki.itu bukan fobia.gua panggil itu trauma.
 
gua fobia dengan friends dekat facebook gua.kalau dulu masa gua tengah kononnya bahagia dengan insan tersayang,gua ulangi lagi,kononnya gua tengah bahagia dengan insan tersayang,gua boleh post la ikut sesuka hati gua.pegi meninggal sama lu punya perceptions pasal gua.lu org yg ramai ckp "don't judge a book by its cover".tapi lu xckp pon "don't judge a people by it's facebook status".sebab ape?lu rasa lu dah bagus,lu sopan,lu ketawa pon nk guna "hihihi" rather than "hahaha".sebab ape?sebab lu bayangkan org yg ketawa guna "hihihi" tu ketawa sambil tutup mulut.padahal tengah terkangkang depan lappy,sambil makan cempedak goreng,mulut ternganga mcm dah kebulur sangat sebulan tak mkn buah.
 
yg ketawa "hahaha" tu lu bayangkan dia ketawa sambil mulut nganga,buat lalat pon confius itu mulut atau lubang *****(gua kena cover baeeekkkk punya personality gua.nnti dikatanya gua takde adab tatasusila yg diperuntukkan dlm rukunegara yg terakhir).
 
kalau lu org rasa itu yg sebaiknya utk judge org,terpulang la.bagi gua,setiap manusia sama saja.ada perasaan marah,sedih,kecewa,gembira tak tentu fasal dan kadang2 gila.gua cuba untuk paham tu semua.
 
dah dia mmg selalu JK(jiwa kacau) dah nk mcm mane? redha jela.
 
dekat facebook sekarang musim org buat fan page guna dialog maharajalawak.gua pon tak paham kenapa dan apa motipnye.ayat mereka tu mmg gerek.so gua pon terikut sama mengeLIKE fan page tu.boleh gua tag2 org.kalau buat ayat sendiri,lu tacing nanti.baik gua tag fanpage tu.lu anggao gua joking2 je ngan lu.
 
gua sangka panas sampai petang,tapi hujan pulak di tengahari...
 
ade pulak admin utk setiap fanpage.erk! pasni gua pon nk buat fanpage sendiri dan melantik diri gua sendiri sebagai admin jugak lah! cool gila gua ckp lu.huhuhu(ni lu bayangkan gua ketawa gaya mane ni?baring?berak?kecikkan mata?kembangkan hidung?)hebat lu ni.huhuhuhuhhuhuhuuh. semaknye.
 
sebenarnya bukan itu semua yg gua nk story.
 
gua dpt rasa facebook gua dah banyak family members. aduh la. gua ni kerasa hati orgnye. tapi kalau bab-bab family members dekat facebook ni, gua jadi lemah lutut sikit.
 
dengan sepupu, makcik, pakcik, atok sedara, adik beradik, abg sedara, semua ada.naseb baek parents gua takde masa layan fb.die lebih suka layan frenster.
 
gua tersepit.
 
kantoi lah nanti segala kesetanan gua yg selama ni cuma berlegar di dunia kawan2 gua aje(yg gua kenal dan pernah jumpa).sebab gua ni kalau dengan area2 family mithali ni gua tak byk cakap sgt.dengan exboifren gua pon gua still cover manja gua.
 
so skrg mcm mana gua nk cover kesetanan gua ni,gua pun dah buntu.
 
takpe.itu hal kecik je.
 
hal besar sekarang ni sape nk bagi gua tv?bilik gua dah takde tv dah.makcik gua dah bawak balik rumah suami dia.peh! pedihnye gua rase bila tade tv...
 
wassalam
 
p/s: u can judge me by the laughing 'hahaha'. yg pasti mulut gua tgh senyum masa tu 
 

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts