kalaulah hati ni macam buku....aku bacakan sebelum tidur.

assalamualaikum w.b.t
 
sebelum aku belah dari opis ni aku nk menyuarakan kocakkan jiwa raga aku sekarang ni yg aku pendam dari sebelum subuh minggu ni sampai la ke sebelum magrib hari ni.
 
ko rase tak yg perasaan berkecamuk tu sekarang ni telah berbuku2 kat dada ni. nak ikut ayat standard ex ex ex ex ex boifren or ex ex ex ex gilfren dulu lah "kalaulah awak boleh baca hati saya ni...saya bukan tak sayang awak...cuma..haihhh kalaulah awak boleh baca hati saya ni"....
 
ah ****!
 
dah namanye pon hati,mane boleh baca.kalau buku pon kau malas nak baca,yg duk sibuk2 nak suruh org baca hati kau apesal. eh berani buat berani tanggung la...cube cakap camni.."kalaulah awak boleh baca hati saya ni,saya tolong bacakan untuk awaklah.sebenarnya kat hati saya ni tertulis yg saya sayang awak tapi dah tak sayang sgt la...sayang bese2 je sebab perasaan tu dah pudar.saya dah semakin boring dengan hubungan kita ni.lagi pun saya dah ade org lain yg lagi best dan faham perasaan saya ini.manalah saya tau tuhan tu nak ubah hati saya ni daripada suka dan cinta kat awak,kepada suka dan cinta kat die...saya harap awak faham.lebih eloklah awak hafal sekali ayat yg saya baca tadi tu...ok sayang?".
 
habis je kau cakap sayang tu,penampar hinggap kt pipi kau kot.sebab tu ko tak berani.berani cakap "kalaulah hati boleh dibaca...haihhhh tahi!".
 
tak payah la cakap benda yg mustahil.benda kalau mustahil tapi best takpe jugak.samalah mcm politik.cinta pon macam permainan politik jugak.tipu-tipuan jadi bangga-banggaan...(mcm lagu rindu-rinduan jadi kenang-kenangan)
 
kau penah tak dapat boifren or gilfren yg tak paham2 maksud ko?ah senang citer takde main kias2 la...cakap straight to the point je.contoh macam ni;
 
gf : dah la.i taknak tau pasal u lagi.i dah bosan kuar ngan u.kite kawan jela kalau susah sgt nk faham masing2.
 
bf : em.
 
gf : dah tak tau nk ckp pe ke?
 
bf : u ckp bosan kalau dgr i ckp.
 
gf : oklah.pasni kalau u ade gf,jaga la die elok2...jgn abaikan die mcm mane u abaikan i.
 
bf : oklah sayang.
 
(wtf??apekah?adoiiiii tak faham lg ke?)
 
gf da garu2 kepala sambil makan bile bace sms si bf. 5 minit lepas tu...
 
bf : i baru nk ajak u ge beli baju kt levis.u dah meroyan.
 
(peh! dah mintak putus baru nk tunaikan nafkah zahir)
 
gf : oo..u gela.simpan duit tu wat kawen nnti...
 
bf : i bosan la shopping sorg.lagipun kalau beli 1 rugi..jom la.u siap2
 
gf : sekarang?
 
bf : sekarang la.nnti mall tutup.
 
gf : k.
 
(aaaaaaaaaaaaa....ni kire putus ke tak ni eh?gile la weyhhh...hahaha)
 
ok bye.wassalam
 
p/s: nk ge giant shopping brg dapur cket dengan dak opis.

Comments

Popular Posts