entry BACKUP:ok sila berhenti mengutuk laki-laki

assalamualaikum w.b.t...
 
err.
 
um.
 
ok.
 
berhentilah mengutuk kaum laki-laki.
 
(tak baik salahkan kaum adam tau.kaum adam juga punya perasaan...)
 
hahaha. aku tak boleh tahan gelak. pasal ape aku nak membekap orang laki-laki pon aku masih tak dpt jawapannyee. mana ada perangai laki-laki yg senonoh yg aku suka sangat. tu suma FAKE. aku ulangi. itu FAKE. (ni kira bekap ke?) he he he
 
janganlah marah. perangai perempuan pon sama jugak.perangai buruk.
 
biasalah kalau laki-laki selalu melebihkan kawan-kawan dia daripada girlfriend dia. baru girlfriend...belum confirm lagi. entah-entah esok lusa putus di tengah jalan. sedangkan suami isteri pon boleh bergaduh pasal suami melebihkan kawan-kawan...so girlfriend seantero dunia,kamu nak mengharapkan apa lagi? makan hati jela...normal lah tu. perempuan nak marah nak buat ape. buang masa lah nak membebel pot pet pot pet dengan mereka tu.nanti jawapan dia "ape benda u ni?salah ke i nak tolong kawan i?".
 
lepas tu perempuan merajuk. makan hati. haish ! perempuan pon satu...nak merajuk buat ape ntah. biarlah dia...kawan2 dia banyak tolong dia dulu...lagi pun dia kenal kawan2 dia sebelum kamu...adil what ? (bekap laki-laki ni...)
 
lepas tu laki-laki memang dilahirkan ayat manis.itu yg perempuan suka sebenarnya.lebih manis,lebih la madunya.alah biasalah tu...laki-laki ada quota 4 ape...perempuan-perempuan tak nak payung emas 916 ke? haa...kalau hujung bulan tengah sesak,boleh pajak. kalau pesen aku, tak payah tunggu hujung bulan, tengah bulan dah boleh jumpe aku kat kedai pajak tu. itu pon kalau laki-laki berani madukan aku la...aku kisah jugak sebenarnye.tapi apa nk buat...ini entry bekap laki-laki.aku layankan aje.
 
"mesti pandai pembohong...mesti pandai temberang...tetapi jangan sampai hai pecah tembelang"...eh biasalah lelaki kenalah pandai cover baekkk punyerr depan perempuan.itu syarat kalau nak pasang lain. he he he...perempuan-perempuan kena start terima hakikat tau! good luck...
 
"kenapa dia dah berubah?" atau "dia cakap dia dah berubah,tapi..."...haa itu ayat standard kepada perempuan-perempuan yg sudah agak lama jugak la bercinta. itu standard...itu normal...jangan takut okeh perempuan-perempuan sekalian.jika itu yg sedang berlaku pada anda,jangan takut jangan risau.pasangan anda sesungguhnya seorang lelaki sejati! yes ! tahniah dia lurus orgnye...
 
itu hakikatnya.jadi,untuk apa mengharapkan sesuatu yg belum pasti ? berdoalah kehadrat ilahi semoga setiap perhubungan yg kamu bina dengan si dia mendapat redha dari Nya. jangan bertakut untuk jatuh cinta tapi bertakutlah jika kamu jatuh cinta dengan orang yg salah.
 
setiap yg baru itu indah.malam pertama itu indah.malam kedua itu indah.malam ketiga itu juga indah.tapi belum tentu malam2 yg seterusnya itu indah seperti malam2 sebelumnya.hati manusia berubah sekelip mata.haih itu hakikat ok. bekap lah sikit laki-laki.jangan salahkan dia seratus peratus.dah perangai dia begitu nak buat macam mana...
 
p/s:nk lepas kedai makan tonton Nora Elena cerita tipu pasal laki-laki sebaik seth tan tu...gara-gara nikmat tv kena tarik.huhu.kesian
 
 

Comments

Popular Posts