Pertama kali yg sukar, tapi manis akhirnya

assalamualaikum

semalam aku menzahirkan kerisauan aku bila aku terpaksa bawak anak aku yg baru nak masuk 1 year this coming 28th, masuk ke opis. huhu...sampai aku tak lena tidur melayan perasaan apa yg bakal terjadi esok bila aku bawak anak aku.

first, aku risaukan persepsi orang dlm opis tu. apa nih, baru masuk kerja belum sampai seminggu dah berani bawak anak dtg opis.second, aku risau anak aku nih tak boleh main sendiri. nak aku jugak layan & join die. dah tu camne keje aku nak siap nih?huhu

yg penting, kerisauan aku tu membawa sampai ke mimpi. then bila dah bawak, everything was fine. macam takde pape berlaku. cuma aku berdoa yg boss besar tak masuk opis hari ni. hihi...tapi tadi anak dia ade bagitahu yg ayahnya nak masuk opis. ketaq lutut...aku forced anak aku tido. kehkeh! kesian dia. berpeluh jugaklah aku nak menidokan dia.haih...what a motherhood

tengok ape anak aku buat kat bawah ni. ade lagi 3 jam untuk aku hadapi. kihkih...
semoga bertabahlah aku hendaknya. malam ni aku nak ajak husband makan sedap2 sebagai balasan aku jaga anak dia. penat wo. hmm...i just don't care! nak jugak makan seafood !

 ini sewaktu pagi. baju bersih lagi. kami masih segar. dia apatah lagi. tapi jenis anak aku ni walaupun dia tak tahu duduk diam, dia susah nak menangis. tak tantrum langsung. good girl. aku bawak ball pool untuk dia main dalam tuh sebab opis nih berhabuk. tak selamat untuk dia berbebas2. tambahan pulak banyak barang2 bertebaran di sana sini. hihi

ini sejam selepas itu. aku kena join baring dgn dia sekali baru die boleh pejam mata. kalau tak, jangan kau harap. lepas tuh baru aku boleh bersuka ria menyiapkan kerja aku. tapi sejam jer masa ni die tido. petang ni dia baru jer tido 1.30 tadi. aku harap dia bangun pukul 5.hahaha....ok impossible aku tahu.

k bai. see you when i see you to read this post.

signature

Comments

Popular Posts