jantung nak tercabut hari ni weyh !

assalamualaikum

perghhh! what a nerve! tak keruan aku hari ni. naseb baek hari Sabtu kerja half day jer. boleh pulak tu anak aku meragam taknak tido. pastu ngam2 die dah start nak tantrum, boss beso masuk opis pulakkk! andai kau faham feeling aku waktu tu. huhu

sejak semalam aku stress melayan anak aku. penat gila woi. pastu hari ni bila die meragam taknak tido, kesabaran aku benar2 teruji. kesian dia jadi bahan aku lepaskan marah. hmm....pujuk2 dia pukul 11 baru die tido. sebelum tu mata die mmg segar bugar. Ya Allah geram betol aku. penat aku naik turun tangga nak tidokan die kat level 1. sbb nk tidokan kt table aku ni segan ade boss beso. takkan aku nak landing dgn anak aku atas toto tuh. pasni aku mmg kene letak die kt rumah pengasuh even hari sabtu pon. tak bolehlah weyh....nak tercabut jantung aku tadi. seriously scary...uhhhh...

hari ni aku nak balik kampung jumpe mama & ayah, rehatkan badan skali. anak aku boleh suruh diorg yg rajin nak jaga tu take over. aku nk tido....bangun awal pastu tido lambat.huhuhu....tak pernah sepenat ini.

Bonda mintak maaf syg, termarah awak. we just need a holiday time. and it just around the corner ! may Allah ease everything. babai
signature

Comments

Popular Posts