transplant untuk Ali dan bonus untuk si Setan

assalamualaikum

mula-mula aku nak high lightkan di sini yg tiada kena-mengena antara Ali dan si Setan tu. Maaflah. jangan salah anggap.

Ali seorang boifren kepada bestfren aku, Meme. (sebut betul-betul)

tadi Meme whatsapp aku.tiba-tiba jer.biasanya kalau BFF kontak aku, ada masalahlah tu. kepala otak sedang serabut. kalau aku sedang serabut ,aku juga kontak bff aku.ini namanya hukum karma.wakakak

sedih aku dengar masalah Meme. Ali akan menjalani transplant buah pinggang bulan depan.Meme cakap dia risau,tak sedap hati dan sedih.maaflah Meme,aku sebenarnye mula-mula tak ingat ape itu transplant. aku teka-teka jer sebab dah memang aku tahu pasal kesihatan Ali. transplant tu pembedahan untuk menggantikan buah pinggang yg rosak kan?betulkan aku kalau salah.nak tanya Meme,aku MALU.huhu

aku sebagai kawan, sentiasa doakan kawan aku semoga bahagia. mana ada kawan yg mahu lihat kawannya sengsara?tulah contoh keuntungan kalau berkawan dengan aku nih.korang taknak kawan dengan aku?add la facebook aku.tapi ingat, jgn gila seks macam mamat yg bernama "Nur Iman" tu.aku dah block si gila tuh.korang hati-hati bila approve friend di facebook.very nice stalker.

Kepada Meme, tabahkan hati kau yer.jangan terlalu fikirkan sangat yg bukan-bukan. InsyaAllah pembedahan tu berjaya. nanti kahwin dengan Ali, jangan lupa jemput aku.Sayang Meme :)


bonus untuk si Setan ?

hohohoho gelak haus kejap sebab nk minum Horlick (ni kira iklan promosi tak ek?)
eh kan aku ada post pasal iklan percuma untuk 3 org pertama tu kan?last 2 days kot kalau tak silap aku, si Setan ni ade bbm aku. Dia tanya pasal offer untuk iklan tuh.

ape fasallah aku boleh lupekan si Setan ni punya bisnes....

ok lah, Sabtu ni aku setelkan iklan kau.nanti aku letak dlm blog aku yg tak seberapa ni.FOC tapi kalau dah maju nanti, term bertukar ke COD.hehehe


(try klik atas tu.kalau jadi,alhamdulillah.kalau tak,padan muka kau setan.hahah)

ade lagi tak nih?siapa nk suruh aku promo bisnes?selagi belum cukup 3,promo masih terbuka.

pic yg gembira tu sempena birthday opismate.cuci mata jer.

1. yg berdua tuh dengan ocean team.

2. pic yg bertiga tu team department aku.yg baju putih tu supervisor aku.banyak yg aku belajar dengan dia.yg sebelah lg tuh kak Shida.

3. yg ramai-ramai tuh campur-campur department.huahuahua.makan tak ingat betul...jangan report mereka.sebenarnya masa baru masuk kerja,badan semua taff2.sekarang yg 6 pax tinggal 1pax jer.bhahahaha.

oklah, aku dah malas dah ni nak menaip panjang-panjang sebab perut dah lapar.

okay aku nak pulang.sangat-sangat bz minggu ni(tiap-tiap minggu).

jumpa lagi di entry yg lain.

wassalam.

p/s : tak wish bukan bermakna tak ingat.tapi itu statement untuk diri aku jer.bukan untuk kau.kau ada ingat aku ke?TAKDE

Comments

Popular Posts