special offer dari hati yg baik !

assalamualaikum

sorry aku menyibuk lagi minggu nih.mungkin sebab keterujaan aku melihat progress blog aku nih yg semakin mendapat tempat.aku pasti ada yg tergelak baca statement aku nih lebih-lebih lagi membe2 di luar sana tuh.

hari tuh aku hangout dengan one of my fren.borak punya borak,dia story pasal blog aku nih.katanyer aku poyo sebab selalu cerita pasal request from readers bagai.thehehe....

kau baca blog aku der?hahah

tapi dia jawap...

"aku ter..."

ok takpe aku paham perasaan kau bile berdepan dengan pemilik blog sebenar mcm aku nih.malu kan?hihi...

btw,thanks to you and everyone yg banyak bagi sokongan.sejujurnya aku nak ckp kat sini yg aku amat-amat jarang berjalan-jalan menjengguk blog yg aku follow.sebab aku online pon guna blackberry yg dah comot tuh.tak puas screen kecik nih.kalau yg besaaarr punya,hari-hari aku menyibuk.dun wori k.aku akan melihat lebih jauh untuk isu ini.aku still follower korang.

aku just nak announce yg pageview aku telah mencecah 10K++ sekarang nih.dan aku follow up setiap hari,bilangan pageview aku bertambah hampir 100 pageview sehari.aku teruja sangat!

so aku cuma bercadang untuk meletakkan iklan secara percuma kepada sesiapa yg berminat.tapi hanya untuk 3 orang pertama.ini jelah offer setakat ni yg aku mampu bagi.sebab aku pon bukan selalu buat entry.

kalau ada yg berminat,boleh hubungi aku dengan email ni::


okay thanks again kpd semua yg menyokong aku.

wassalam.

p/s:thanks to mokz sbb offer aku vacancy kat genting hq...

Comments

Popular Posts