an apple a day keeps the doctor away.but if the doctor is cute,forget the fruit

assalamualaikum

maaflah dah lame tak menghupdate.sibuk sangat katanyer.kebanyakan mase habis kat opis.dengan kerja berlambak,mane nak melayan kerenah orang,kerenah management yg kadang mcm hampeh.tapi betullah kalau ade orang baru masuk,semua policy nak kena tukar.kalau jadi makin bagus takpe jugak.ini makin jahanam pulak aku tengok.

sorilah bahasa kurang enak sebab aku mmg tengah emosi dengan semua orang minggu nih.buat kerja pon air mata meleleh,muka tak perlu katalah.kerja kena ikhlas baru ade berkat tapi kalau kerja merungut macam mane pulak ntah.aku pon tak tahu nk berkata ape.sabar jelah sampai mati.

ade siapa-siapa nak offer aku kerja tak?shipping dept?air freight?import?export?tolong cari aku.aku sangat perlukannya.

persetankan pasal kerja,aku just nak share my family members la.bersempena hari keluarga minggu lepas,aku berpeluang jumpe dan beramah mesra dengan semua keluarga jauh dan dekat.tapi malangnyer aku takde pon gambar mereka yg lain.yg ada cuma family aku jelah.

gambar 1 ::

itulah my mom.Puan Aminah.the most sporting mom in the world.ape jer yg keluar dari mulut aku,dia akan tunaikan.biasanya aku tak mintak banyak.masak asam pedas jer.mabeles gilaa

gambar 2 ::

itulah adik aku paling kecik dan paling pemalas sekali.syahira namanyer.kalau pegi mana2 mesti nak posing.bukan pakai kamera or fon sendiri tapi pakai fon aku.hampeh betol

gambar 3 ::

itulah mydad.pakcik Azman.nampak garang tp mmg garang pon.dulu la...sekarang tidak lagi.sebab anak-anak dia lagi besarrrrr dari dia.hehe...budak kecik tu la Danial a.k.a chot.budak nakal,manja,comel.budak ni sebenarnya cousin aku tp secara unofficialnya dah jadi mcm adik paling kecik la.mama aku jaga dari baby sampai sekarang.

gambar 4 ::

adik aku yg ketiga,namanyer fatin.dia ni mmg suka buat 'peace' mase bergambar.okeh

sebenarnya ade lagi sekor anak pakcik Azman tapi yg lelaki ni selalu MIA.takpelah.next time aku publish muka dia la.aku cari-cari gambar dia dlm fon aku takde pulak.heheh.

selamat survive kepada diri sendiri sepanjang bulan Jun ni.biasanya bulan Jun ni dia semacam sikit.almaklumlah,bulan tengah-tengah.setan suka yg tengah2.dulu aku ingat lagi kalau tido 3 org,semua nk kt belah tepi sebab yg tepi jadi jambatan setan katanyer.so yg tengah2 tu setan suka kacau.aku pon tak paham apsal la aku boleh terpedaya dengan benda2 mcm tuh mase kecik2.hihi

ok dah habes bersih sawang blog aku.selamat berhujung minggu.

assalamualaikum

p/s : menghitung hari...dia datang dengan lenggang lenggoknya...

Comments

Popular Posts