jawatan baru: tukang kejut Euro 2012

assalamualaikum

 dah beberapa hari ni tidur aku dikejutkan dengan seseorang yg misteri.menyampah pon ada.alasan dia adalah wake up call untuk musim Euro.

bila aku call, refused to pick up.ok fine.


 first sms dia, 22hb jam 2.30 am.sebelum tu org misteri ni dah buat wake up call dulu.aku bukan tidur mati yer.kalau tiba-tiba aku macam tak sedar ada bom meletup tu,aku sebenarnyer berlakon jer.even bunyi jam yg mcm "tet tet tet" tu pon aku boleh sedar.



 mase aku taip 'xknl' tu aku mamai.ntah bila masa aku menaipnyer.bangun nk ke opis tu baru aku cek balik.rupenyer aku ada reply.nasib baik bukan yg bukan-bukan.



 sms kedua dia kejut aku 23 hb.malam tadi la ni.dia call aku,aku angkat then dia letak.memang aku nak bangun tengok German vs Greece mlm td.so kalau dia xkejut pon aku akan sedar dengan bunyi alarm yg "tet tet tet" tu...



die xmo bgtau siapa dia.OK sangat kelakar.tukang kejut Euro?hahah.


 still xmo.


 ok fine.lepas Euro,jgn sibuk kejut lagi.TQ


 aku rasa aku tahu dia ni siapa.tapi aku akan find out.lets cekedout!
 baik mengaku sebelum aku jaja menjaja di sini.heheheh


ok dah.kita tunggu malam ni.Spain vs Italy.

wassalam

p/s: aku penyokong Sepanyol



signature

Comments

Popular Posts