Tong sampah or lalang,aku terima dengan senang hatinya :)

assalamualaikum

musim Euro ni meriah la kedai mamak 24 jam di Malaysia ni.cukup bulan semua tutup kedai balik negara sendiri. Untunglah...

tapi sejak Euro bermula sehinggalah sekarang ni,aku belum berpeluang nak melepak di kedai mamak even kedai mamak tu cuma beberapa meter je dari rumah sewa aku di JB nih. Apa pulak anak dara nak tengok bola sampai tengah malam di kedai mamak. Tak manis betul lebih-lebih lagi kalau sorang-sorang. kalau ade kekasih hati or tambatan hati tu lainlah.hehe...tiba-tiba teringat kenangan silam lepak tengok Euro dengan ex boipren.

bosan betul.heheh

nampak gambar tong sampah tu?itu bukan super impose.tu sampah aku bukan untuk minggu ni tapi untuk 2 hari dlm minggu nih.syukurlah pagi tadi akak cleaner yg selalu dtg 2 kali seminggu tu dah jalankan tugas dia.terima kasih.aku upload bukanlah sekadar melepaskan batuk ditangga sebab aku tak gemarlah buat perkara-perkara tak berfaedah ni.kalau ada pun,satu jelah perkara tak berfaedah yg aku buat iaitu...

BUATENTRYBARUTENGOKTVMAKANTIDOBERLEBIHANWINDOWSHOPPINGBALINGBATUDIDANGABAYKARAOKEDANTIDOBALIK

satu tu jelah.

hari ni setakat ni (Jumaat bersamaan 15 Jun 2012) tu lah aku.gambar bawah tong sampah tu.opismate panggil aku ustazah.hahah.kalau mama tahu ni memang confirm dia menangis sebab sangkakan anak dia dah berubah.totally change??hihi.insyaAllah.doakan aku menjadi yg lebih baik.

tapi apsal mereka panggil aku "lalang?".adakah sebab aku sokong semua team yg hebat-hebat?thehehe...suke hati akulah nak bagi sokongan kat siapa.aku bukan ade join bookie macam negara jiran kita tuh.beli referee (betul ke aku eja?) untuk perlawanan (even friendly match?wtf).ok fahamlah sebab bookie adalah legal di sana.

ape boleh buat.belum start match sudah tahu result "draw".hehe.ade yg tak puas hati ke?terima kenyataan Harimau Malaya lagi bagus daripada team anda.team siapa?team ANDA lah.

tak kisahlah kau orang nak panggil aku lalang ke,padi ke,rumput ke,ulam ke,yg penting match Spain semalam aku bersengkang mata tengok sampai tersengguk-sengguk aku di opis hari ni.pedih sangat mata nih.dengan kerja yg lega sikit hari ni sebab semalam aku dah pulun sampai tong sampah dah tak boleh nak sumbat sampah.tu sampah yg tak dapat dilihat dengan mata kasar tu tak tunjuk lagi tu.

okay fine.hari ni aku nak meninggalkan Johor Bahru dan balik ke Kluang.opismate aku mengidam nak makan bubur durian.malam tadi beliau dtg dengan husband beliau bagi buah durian.satu rumah bau durian.malam ni balik dengan bau durian dalam kereta.tak boleh pasang air cond.huhuhu...

takpe demi beliau,aku tolong apa yg aku mampu ,OK? :)

bye.assalamualaikum

p/s: thanks...








Comments

Popular Posts