...this 24 i am 24...

assalamualaikum...

bulan februari la bulan paaaaalingggg aku suka sebab inilah bulan
aku.bulan aku dilahirkan.bulan aku bertambah kedut....this 24th i am
24th...

takde hadiah ke? ape? jauh? ala courier jela...
ape? tak kenal? ish...tak kenal maka tak cinta....hihi...

hari ni baru 14th februari.takde kaitan pon entry ni dengan 'valentine
day'....dulu mase zaman kegemilangan aku,bf ada 8 pon aku tak pernah
sambut.inikan pulak time2 single di zaman kejatuhan,nak sambut?ape
kejadahnyer...tapi kalau dpt ros merah tu syok jugak.hehe...anyone?

petang ni lepas habis kerja,aku pon terus chow lah.tapi kena ambil bb
aku dulu.semalam masuk bengkel...minggu lepas babyride,minggu ni bb
pulak.adoiyai...duit mcm air! dah 2 3 hari tak ber bbm,mcm gigil jer
tgn nih.tension gila.hopefully lepas nih tak buat hal lg lah.kalau
buat jugak,memang dah hukum kne tukar baru lah.haish...again...duit
lagi.

kepada my bbm frens tuh,pasni kne add baliklah yer sebab dah kena
format semuaaaa hilanggggg.....waaarghhh!nak nanges nih!sedihhhh

mlm ni jugak aku kena balik kluang sebab esok dah nak gerak ke KL
before ke Penang on 16th.yeah aku drive alone jer sebab my fren yg nak
join dr jb tu kerja pulak. supposely aku gerak sekali dgn dia tp die
pulak taknak sebab aku kena meet someone kt Sepang.

hope for safe ridelah sebab dah byk pesanan from my frens n my parents
yg tak bg aku drive laju2.ughhh kerassss!

so hari ni aku lincah2 jer kasi setel kerja sebab cuti panjang nanti
takde sape nk setelkan.kena sentiasa on call jer even tgah holiday.aku
harap cuti kali nih more fun sebab dah lame tak jumpe my
buddies.almost 1 year jugak tak jumpe.haih excitednyer! huhu

kpd my buddies yg ade di KL dan Shah Alam tu.....tunggu aku dtg
yer....nak peluk2 korang.hahaha..kbai!

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts