gadisemasa sesat di Penang...

 
 assalamualaikum...

akhir-akhir ni kalau aku jarang-jarang post entry baru,sebulan kadang2 cume 2 3 post je aku buat,aku selalu cakap aku bz memanjang kan?heheh...

memang bz la sebab byk sgt aktiviti nak kne buat.ni lah antara aktiviti aku bulan nih.bercuti panjang,then berjalan.

minggu lepas aku ke Penang.jalan-jalan dan cari makan.memang marvellouss!!

enjoy la pic yg sempat aku upload kt bawah ni.

 spoil la pakcik tuh kan.huhu


 mcm panas tp mmg panas pon...





 sebenarnye aku tak pandai posing.sorry yer...


 nilah jadinyer bile da takde idea nk posing camne...


 err..ini bukan lucah.tiru gaya artis...




 haish...dah mmg mcm artis!




 aku tak suke tgok muke sendiri camnih.huhuhu...



 panjang same dengan...




 trip berempat jer...



 cover album


 what a happy family...



 thanks to zai yg susah2 buat cupcakes ni.xoxo








ni lah pic mahal tuh.hehehe....ade gaye kan?thanks la sbb berebut nak amik pic aku.ni kaau korang bace blog aku ni mesti kne maki.bhahaha....klah.chow dulu.nak mkn steamboat kt dataran JB.jumpe lg dilain masa.bye..
 

Comments

  1. RINDU GILER KAT KORANG..SGT2..NTAH BILA NAK GATHER LGPON XTAHULA BABE...

    ReplyDelete

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts