kenaikan aku,tapi keturunan kau...

assalamualaikum...

alhamdulillah hari ni dpt letter from management pasal kenaikan gaji utk tahun ni.aku kira2 dptlah 6% increment daripada basic salary sekarang.makin dekatlah cita-cita aku nak rembat honda city kaler putih tuh.hahaha...berangan jer nih

thanx pada alleph ramly yg bg respond pada layout baru aku.die cakap besar sgt space.so kalau tak update selalu nanti rugi pulak.that's why aku update sikit2 nih.hihi

hurmm...esok last bulan februari.memang confirmlah 'dia' tak wish birthday aku 2 tahun berturut2.terbaeklah kau nih der.mesti awek kau marah.hahaha...

sebenarnye aku sakit hati gila hari tu bila baca wall post kekasih hati die yg menjadi punca kitorg bercerai dululah.hihi..alamak terbukak cerita pulak.takpe2...aku nk bagi nasihat aje sebenarnyer.nak ceghita sikitlah perasaan aku pada boipren kau yg kau ambil dari aku 2 tahun lepas.dah 2 tahun der...aku dah tak ingat dah pon.dah tak nampak bekas dah.so tak payah risaulah kau tak secure.heheh....

umur kau kalau tak silap akulah,27 kot.aku dah buat research 2 tahun lepas.so aku rasa kau dah cukup matang untuk jaga relationship kau.tapi masa aku baca wall post kau di facebook kakak senior kitorang (aku dan your ame syg tuh),perlu ke kau post sampai 2 kali atas wall post aku siap mention name your 'ame'?? perlu ke?? hahaha....kelakar

aku maafkan kau kalau kau tak pernah kenal aku,tapi aku pasti kau kenal "yunakira azman" tu ex girlfriend your "ame"..hahah.so kau pon sengaja mengepost ayat yg menjengkelkan tuh supaya aku nampak kau org still together2 la?

ok fine sekarang aku dah tahu.kau orang still bahagia.karma tu tak sampai lagi.aku faham.hihi....selamat berbahagia.kau punye strategi tuh menjadi.aku bukan jeles ok.aku cuma tak paham jer kenapa kau harus post mcm tuh...adoiyai.mcm baby2 jer.

ermm...kan bagus kalau kau dan your "ame" baca post nih.huhuhu....at least strategi aku pon same mencapai objektif mcm yg kau buat tuh...kau tahu la yg aku takde mase nk menyibuk dengan kau org punye relationshit.so tak payah nk gelabah sangat yer.

ya Allah.mintak2 die baca.mintak2 dia. baca..hihi..saket aty tak?rase tak camne rase saket aty aku?

terima kasih sangat hingga ke saat ini.... :)

Comments

Popular Posts