sawet 24th...sweet tak sweet sangatlah!

assalamualaikum...


eh guys,sorry dah lame sangat2 aku tak menghupdate belog ni.bz giler
memanjang.kerja bertimbun2.file2 atas meja semua tak bagi aku chance
nak beromen2 dengan belog gadisemasa nih.terpaksa beromen dengan
file,pen,kertas,email etc etc tu sume.takde feeling langsung.hati tak
rela.mcm kes rogol.hehe...tolong jangan flag entry kali ni yer.plizz

semalam 24 februari 2012.genap 24 tahun aku bernafas atas dunia.so
kali ni aku nak guna peluang yg ada utk ucap terima kasih kepada yg
wish my birthday dari semalam sampailah ke hari ni,tak kire la melalui
medium mane pon,facebook,twitter,sms,bbm,call,CPR (mulut ke mulut) dan
sebagainya.appreciate sangat-sangat-sangat! thanx love!

secara fizikal,kau boleh tgok the latest of gadisemasa atas tuh.i am
24 years old lady yg aku rase still lagi mencari sesuatu yg aku pon
tak tahu apeee dieee.haish...

semalam jugak opismate ade buat surprise bday party utk aku time
lunch.thanks for making my day sooo great.sampai ke rumah pon still
senyum lagi.then malam pulak ade yg open table,open purse,naseb baek x
open shirt.hihihi....joking!

all the bday present yg aku dpt semalam tu aku appreciate
sangat2.present's value tu xpenting tapi yg paling penting friendship
value tu yg kite kne ambil kira.friends & family yg sentiasa ada di
belakang kita,kiri,kanan,depan...kite kena hargai.

so di awal usia 24 tahun ni aku harap sangat yg kerjaya aku bertambah
success,rezeki bertambah murah,kesihatan yg baik....kalau pasal jodoh
tu,aku serahkan pada Dia sebab sampai sekarang aku still lg belum
terfikir ke arah itu.27 tahun tak tua sangat nak kawin
kan?hihi....calon pon takde lg der.lu hantar la resume lu dulu kt opis
gua.insyaAllah akan dipertimbangkan.aku tak memilih tapi...mama
cakap,ayah cakap,kawan cakap,memilih itu PENTING :D

ok fine.thanx again.thanx buat aku happy during my birthday,even aku
sorang2 jer kt JB nih,takde BF nak celebrate2,nak mabuk2 jauh
sekali.hihihi...thanx thanx thanx!!

assalamualaikum

Comments

Popular Posts