graven on the star!

addicted to this song.terukir di bintang by Yuna.sampai kat opis pon ade akak tuh suke perli2 aku.huhu.nak buat background music utk belog tp takde mase pulak.enjoy lirik kat bawah ni yer...

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

sebenarnye takde lah minat sangat pada Yuna.suke dengar lagu2 die jer.mesti ada yg ingat aku minat giler kat die sampai name blog pon "gadisemasa"...eh taklah....dulu mase pilih name blog ni,lagu tu tgah popular.aku ni jenis malas nak fikir tajuk.tu yg kdg2 kau org tgok tajuk entry aku ntah ape2 je kan

kat fb pon letak nama "yunakira azman"...aku tak ingat la whether aku ade bgtau dlm blog ni yg nama tu bukan diambil sempena nama yuna.before yuna dikenali ramai la kot.or aku je mcm katak time tuh.jarang tgok youtube.bile aku letak je nama yunakira (gabung nama timangan aku di rumah "yun" dan nama koma syial "kira") semua cakap aku poyo.heh!memanglah.......huhu.

so sebenarnye takde kaitan langsung dengan yuna si artis tuh yer....facebook pulak tak bole nak tukar nama lebih 3 kali...aku baru nak tukar nama lebih koma syial lg...."qiera aaron".....tak boleh pulak.

macam aku letak nama dekat bbm aku "qiera aaron danial" sempena nama aaron aziz dan my cousin danial.warghhh name tak bole blah eh.huhu..naseblah facebook tak bole tukar.kompem2 ramai yg menganjing aku.

oklah!nak sambung kerja....bye.assalamualaikum

p/s: eh ex aku bace tak ek blog aku ni?hehehe....

Comments

Popular Posts