yang lama boleh pergi mati

hua hua hua...kau jangan gelakkan aku eh setan.jangan!mmg entry ni
untuk kau.hehe

assalamualaikum

haish macam mana nak mulakan nih.honestly takde niat aku nak membebel
dengan kau eh setan.tapi anggaplah entry ni terbuka kepada sesiapa
saja yg memang setan macam kau.huhu...kau tak mara kan aku panggil kau
setan?sebab kau dah ckp nak jadi aku punya "last man
standing"..wiwittt!

mesti pernah berlaku pada siapa2 aje benda nih.ini lah masalah yg kita
patut elakkan.sebab bukan mudah untuk kekal syg dengan org yg kita
syg,dan dengan org yg sygkan kita.mula2 jer der kau syg bagai nak
rak.lepas tuh tiba2 kau rasa tawar hati.kau ada rasa pelik tak?

once kau dah pernah rasa kecewa putus cinta,aku sarankan kau ambil
masa untuk betul2 kau rawat hati kau yg lara tuh.kau tengok mcm
aku.degil macam nih la itu sebab aku kecewa untuk kali yg kedua.sebab
gatal la.gatal nk bercinta.bukan gatal lain okeh.

sebab kenapa kau kena ambil masa untuk bercinta lagi....

1. bukan senang nk lupakan yg lama
jujurlah aku ckp,lepas 2 tahun pon belum tentu kau boleh lupa...

2. jangan mainkan hati dan perasaan org lain yg tak berdosa
aku yakin kau bercinta lg sebab nak lupakan yg lama.bila kau gagal,kau
mintak break up.macam aku.so aku nk mintak maaf pada someone yg aku
dah buat silap mcm nih.stupid me...mmg aku tak cintakan
die.hahaha.geli je ayat cintakan dia tuh.eee...

3. enjoy single
kau cuba la hidup single.ambil masa.sampai bila nak kena ada
teman.nanti kau kawen jugak.betul tak?

4. the best relationship ever...
kau tak teringin ke nk ada relationship yg perfect pada pandangan
kau?ok memang takkan ada relationship yg perfect pon.tu semua tipu
jer.tapi at least takde something wrong dlm relationship kau.masing2
boleh terima kekurangan.bak kata org....cari persamaan,hormati
perbezaan.bukannya kau bercinta sbb nk mencuba lupakan yg lama tapi
bercinta sebab nk mencuba menyayangi yg baru.

yang lama boleh pergi mati.

hehhhh adil ke sebab yg lame,kau kena kecewakan yg baru?tak adil....tak adil...

ok fine.sekarang dah lepas tanggungjawap aku nk bebel kat kau eh
setan.aku pon xtau nk ckp kau kejam or wat.tp kesian dowh awek lu.masa
kau terima dia dulu kau tak fikir benda ni akan jadi mcm sekarang.baru
kau nk sedar yg kau sebenarnya masih sygkan yg lama tapi kau still nak
cuba build new relationship dengan harapan kau boleh lupekan yg lame
tuh.

tapi kau gagal...

aku wish the bestlah untuk kau.fikir mana elok.tapi kalau cinta yg
terpaksa nih mmg tak mendatangkan nafsu pon tak best jugak
kan.hahaha...

kau je tau mane betul mana tak sebab kau dah mulakan.naseb baek aku
tak jadi awek kau.kalau tak mesti tajuk entry nih dah jadi "kerana yg
lama,kau hancurkan hati yg baru".bhahaha...

ok nk balik.bye.assalamualaikum

p/s: entry kt bawah tu sebenarnye tersilap.tu yg keluar tajuk
jer.hihihi....tp nice kan?

Comments

Popular Posts