entyr geli geleman nih khas untuk kau mamat romeo...

assalamualaikum...

haish...rasa serba salah pulak nak berterus terang.tapi kalau tak
cakap,orang bengap tak paham.kalau cakap pulak,orang bangang kecik
hati.tapi daripada aku makan hati sebab orang tak paham,adalah lebih
baik kalau aku senang hati kasi kau faham.aku taknak jadi bengap,aku
taknak jadi bangang.plisslah!

kepada yg berkaitan yg rase2 kau menyibuk nak sms aku tanya aku "hye
awak,katne tu?tgah buat apa?"or "hye awak,dah makan belum?" or "hye
awak,free tak?nak ajak keluar la...".

wtf hoi...tolonggglah fahammm.kalau aku tak reply tu meaning aku tak
berminatlah dengan kau....bukan sombong ke ape ke tapi plislah
faham....aku runsingkan masalah kerja aku,financial aku,so kau jangan
tambah beban dekat kepala otak aku nih.ye aku fahamlah kau nak kawan2
dengan aku,tapi tolonglahhhh jangan sms gaya lelaki romantika padang
pasir sangattttt....geli gelemanlah...

be a Man lah sikit.jangan bual sangat dengan aku macam aku nih puteri
kayangan,or permaisuri idaman hati or what sooo ever yg kau rase nak
layan aku macam mat bunga.then setiap kali call nk ckp benda sama,nak
hantar itu ini tapi dari hari tu,bayang-bayang pon tak ade.f*ck ah!tu
je alasan kau nak bual dengan aku.tak kira timing pulak kau call
aku.time aku balik kerja tengah2 jem,time aku kerja tengah2 bz,kau
ajak borak gaya mat romeo kau.loser

seriusly aku dah fed up gila dengan kau orang ni.tu sebab aku update
benda nih.annoying gilaaaaaaaaa.hah!

lepas nih pliss stop sms benda2 remeh temeh nih.jangan macam budak
sekolah sangatlah kalau nak mengurat orangggg.adoiyai.....be mature
lah.aku dah menyampah dengan kau nih.sorry ah!aku takde mase nk layan.

bye

Comments

Popular Posts